اقتصادی

چند نفر برای هیات مدیره شدن شرکت های سهام عدالتی متقاضی شدند؟

مهلت ثبت نام توصیه اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام روز شنبه به پایان رسید و طبق گفته مدیر کل نظارت بر موسسات مالی آژانس بورس و اوراق بهادار ، بیش از 2000 نفر درخواست آن را داده اند.

به گزارش گزارشگر یک ، از زمان عرضه سهام عدالت در ماه مه سال گذشته ، این سهامداران حق انتخاب روش مستقیم یا غیرمستقیم برای مدیریت سهام خود را داشتند و 30 میلیون از 49 میلیون سهام روش مستقیم را انتخاب کرده اند و آنها سهامداران شرکتهای سرمایه گذاری سهام محلی. بوده است.

در حال حاضر ارزش دارایی های بیش از 3 تا 300 میلیارد واحد است و هرگونه افزایش یا کاهش در این دارایی ها به عملکرد اعضای هیئت مدیره بستگی دارد. اعضا در اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن توسط شرکت کنندگان انتخاب می شوند.

در همین راستا ، آژانس اوراق بهادار بورس از همه متقاضیان نامزدی برای عضویت در هیئت مدیره شرکت دعوت کرد تا اسناد خود را در سیستم محلی ثبت و بارگذاری کنند و این افراد تا شنبه این روز اطلاعات را ارائه می دهند. با سیستم شیطانی به آدرس setan.seo.ir ثبت نام کنید.

در همین راستا ، میثم فدایی ، مدیر نظارت بر موسسه مالی بورس و اوراق بهادار در مصاحبه با گزارشگر یک اعلام کرد که بیش از 2000 نامزد عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری محلی را ثبت کرده اند. متقاضیان در تمام استانها نصب شده و روند تأیید صلاحیت آنها ادامه دارد.

وی ادامه داد: “تعداد متقاضیان زیاد است و شما باید شرایط عمومی ، حرفه ای و حرفه ای آنها را بررسی کنید.” صلاحیت عمومی توسط اداره حمایت از بورس اوراق بهادار و صلاحیت حرفه ای و حرفه ای توسط اداره نظارت بر مitutionsسسات مالی بررسی می شود.

مدیرکل نظارت بر موسسات مالی م theسسات بورس و اوراق بهادار با اشاره به برگزاری اولین مجمع عمومی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت محلی در تاریخ 19 اردیبهشت گفت: اسامی افرادی که چند روز پیش از زاویه تأیید شدند اقتصاد محلی و امور اقتصادی مجلس محلی به مدیر کل داده می شود و آنها آن را به مردم می شناسند. علاوه بر این ، می توان اطلاعات افراد واجد شرایط را در سیستم دیما قرار داد تا شرکت کنندگان را از سوابق این افراد مطلع سازد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا