اجتماع

چهار محور اصلی برنامه های هلال احمراعلام شد

رئیس هلال احمر در جلسه هیات مدیره هلال احمر طرح عملیات هلال احمر را با محوریت چهار منطقه امدادی هلال احمر تشریح کرد و به فاز دوم این طرح توجه ویژه داشت. انقلاب، مشکلات اقتصادی و امور بین الملل.

به گزارش گزارشگر یک و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر؛ هیئت مدیره هلال احمر صبح امروز با حضور مدیران و ویدئو کنفرانس مدیران عامل هر هلال احمر در ساختمان صلح برگزار شد.

دکتر پیرحسین کولیوند رئیس هلال احمر اعتماد رئیس جمهور، رهبران هلال احمر و اعضای شورای عالی را بسیار قدردانی کرد و افزود:

کولیوند افزود: هفته بسیج است و این هفته یکی از یادگارهای اثرگذار امام خمینی (ره) است و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید ویژه دارند. من انقلابی و سرحالم و منتظر روحیه بسیجی و سبقت هستم. رنگ های هلال احمر نسبت به گذشته بیشتر و بیشتر می شود.

وی همچنین از زحمات و تلاش های دکتر همتی رئیس سابق هلال احمر تقدیر کرد. مردم.”

رئیس هلال احمر در ادامه گفت: با سلام خدمت اعضای هلال احمر شرایط سختی دارد و روحیه جهادی دارد و امدادگران، داوطلبان و جوانان را از سراسر ایران برای خدمت به مردم بی اجر و چشمداشت می آورد.

تدوین برنامه پنج ساله هلال احمر با تمرکز بر چهار رکن

رئیس هلال احمر با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله این جمعیت گفت: در این زمینه ظرفیت بالای هلال احمر، مسائل اقتصادی، پزشکی و لجستیکی و حوزه بین المللی متمرکز خواهد بود. عملیات امداد و نجات وظیفه اصلی هلال احمر است. دوستان در مرحله دوم انقلاب باید آنقدر سرعت کار خود را داشته باشند تا اعتماد مردم و سایر دستگاه ها را جلب کنند. بهبود فرآیندهای تجاری در بخش های تدارکات اقتصادی، مراقبت های بهداشتی و مراقبت های بهداشتی به کمک همه، از کوچک ترین امدادگران و داوطلبان گرفته تا بالاترین کارمندان دولتی، نیاز دارد. در صحنه بین‌المللی باید قوی‌تر، پر زرق و برق‌تر و درخشان‌تر از همیشه قدم برداریم و در فدراسیون نیز اثر خوبی از خود به جای بگذاریم. همچنین باید همکاری های چندجانبه را با سایر کشورها گسترش دهیم.

مزایای توانایی مدیریت زنان در سطوح مختلف

رئیس هلال احمر تاکید بیشتری کرد. کار در هلال احمر شبانه روزی است و انتظار داریم فعالیت اجتماعی تحت هر شرایطی با بالاترین کیفیت باشد. باید بر کلام مقدس رهبر انقلاب بدرخشیم و نیروهای جوان مومن انقلابی را بر اساس اعلام مرحله دوم انقلاب برای آینده کشورمان حرکت دهیم و تربیت کنیم.

کولیوند گفت: همیشه شادابی و جوانی در هلال احمر وجود دارد زیرا تصادفی بودن قطعا در بین جمعیت و اعضای جوان است. همچنین باید از مهارت های مدیریتی خواهرتان استفاده کنید که با نگاه مثبت و جدی به آن ها می توانید ارتقا دهید.

ارتباطات و تعامل پیشرفته با دستگاه های شریک

کولیوند همچنین بر لزوم گسترش و تقویت ارتباطات و تعامل بین مدیران جامعه و نهادهای همکار تاکید کرد و افزود: ارتباط با سایر دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش، نظامی و انتظامی، بسیج و … باید حفظ شود. ما به طور منظم همکاری مشترک خود را گسترش می دهیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه در هلال احمر باید از تمامی توان ها استفاده شود، گفت: هلال احمر دارای منابع قدرتمندی است و باید از همه منابع قدرت نهایت استفاده را کرد. سرمایه و منبع اصلی هلال احمر جمعیت و داوطلبان و حامیان آن هستند.

پس از ویدئو کنفرانس گزارشی از اقدامات انجام شده توسط نمایندگان سازمان های امدادی هلال احمر و گروه های جوانان منتشر شد. همچنین مدیران عامل استان های هرمزگان و خوزستان روند خدمات رسانی به زلزله زدگان بندرعباس و اندیکا را تشریح کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا