اقتصادی

چه تعداد از رانندگان تاکسی وام کرونا گرفتند؟

رئیس اداره توسعه سیاست های استخدام وزارت کار آماری را که رانندگان تاکسی دریافت کننده وام تاج است ، منتشر کرد و جزئیات پرداخت تسهیلات را از بانک ها و م institutionsسسات مالی منتشر کرد.

علاladالدین آزوجی گفت: “طبق آماری که از یک سیستم کارآمد به دست آمده ، تاکنون 345،000 درخواست وام رانندگان تاکسی به سیستم بانکی ارسال شده و بیش از 234،000 درخواست تسهیلات مورد نظر پرداخت شده است.”

وی تسهیلات پرداختی را 140 میلیارد ریال و در مورد امکان ثبت نام مجدد رانندگان تاکسی اعلام کرد ، “طبق تصویب ستاد تاج ملی ، مهلت ثبت نام تا پایان آنلاین ماه است اما پرداخت وام از سیستم بانکی و موسسات مالی تا پایان ماه نوامبر ادامه دارد. “او گفت. . بنابراین ، ثبت نام مجدد غیرممکن است و سیستم خاموش است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی ، رئیس بخش توسعه سیاست های استخدام وزارت کار گفت: تصمیم ستاد ملی ضد تاج برای امکانات پشتیبانی تاج روند پیچیده ای نیست و ثبت نام با یک سیستم کارآمد بیش از 5 دقیقه طول نمی کشد. پس از ثبت نام ، پرونده متقاضی به سیستم بانکی منتقل و ظرف یک هفته تسهیلات پرداخت شد.

سایت بسته است ثبت نام مجدد امکان پذیر نیست.

آزوجی درباره رانندگان تاکسی که ثبت نام نکردند یا علی رغم ثبت نام وام تاج دریافت نکردند ، گفت: “راننده تاکسی نمی تواند دوباره ثبت نام کند زیرا سایت در حال حاضر بسته است و این مهلت 4 برابر شده است. بازپرداخت وام در پایان ماه نوامبر امکان پذیر نیست. و امیدواریم بازپرداخت طی چند هفته آینده به اتمام برسد.

به گفته آزوجی ، مطالعه انجام شده توسط وزارت کار نشان داد که از نظر دریافت تسهیلات تاج ، وضعیت راننده در شهرها ، حومه شهرها و بخش های حمل و نقل مسافر از نظر دریافت و پرداخت از سایر زیرمجموعه ها بهتر است. انجام شده است.

به گزارش گزارشگر یک ، آمارها نشان می دهد که در میان صنایع آسیب دیده از تاج ، بالاترین میزان پرداخت تسهیلات مربوط به بخش حمل و نقل عمومی و شرکت های بزرگ حمل و نقل مسافر حومه شهر است. پیش از این ، معاون وزیر اشتغال با اشاره به روند ثبت نام متقاضیان در یک سیستم کارآمد ، اعلام کرده بود که حداکثر پرداخت تسهیلات کرونا به رانندگان اختصاص یافته و طولانی ترین خط تسهیلات پشتیبانی کرونا به متقاضیان این بخش تعلق دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا