عمومی

چگونه انسان موش شد! – گزارشگر یک

تا آنجا که به یاد می آورم ، این کتاب در مورد تکامل انسان و این واقعیت بود که انسان با تکنولوژی بر جهان حکومت می کرد ، و نه در زمان های قدیم که انسان تصور می کرد توسط طبیعت تسخیر شده است ، اما اکنون او بر جهان و روش حکومت آن حکومت می کند و بر آن تسلط دارد. من کردم. در آن زمان ، شاید نوعی غرور ، دست کم به صورت جمعی ، در محدوده توانایی های انسان نفوذ می کرد! شاید در آن زمان ، بعضی از مردم خواب دیدند که جهان دنیای دیگری خواهد بود. اما در همان زمان ، افراد ثروتمند ، از جمله تاجران برده اروپایی و آمریکایی ، می دانستند که چگونه ثروت و قدرت خود را افزایش دهند ، بقیه جهان را استخدام و استعمار کنند. بشر برای تسلط و بهره برداری از طبیعت ، بیشتر آن را به مکانی برد که زمین دیگر تصور نمی کند در آنجا زندگی کند و در جستجوی مکانی مناسب به فکر تسخیر سیارات دیگر بود.

دستکاری در دنیای خلقت به حدی رسیده است که آفرینش خدا را متحول می کند و شیطان از هر فرصتی برای اسراف و فساد ، برای از دست دادن طبیعت و نیروی انسانی استفاده می کند. یک یا دو عمل شیطانی وجود ندارد. وقتی ذهن شما منحرف می شود و نظرات شما تغییر می کند ، هر کاری که می کنید بیشتر از این که به ضرر شما باشد به انسان آسیب می زند. اگر درست باشد ، تلاش برای کاهش جمعیت با افزودن ثروت افراد خاص یکی از آشکارترین اقدامات امروز بود. دیگر لازم نیست در مورد غول های انسانی ، بلکه موش های صحرایی انسانی صحبت کنیم. البته ، یک غول یا موش یک استعاره است ، شما می توانید بحث کنید و مقاله یا کتاب بنویسید. با این حال ، برخلاف غول ها ، که نمادهای بزرگی ، زبری و استقامت هستند ، موش نمادی از پنهان کاری ، نامرئی ، فرار و سرعت عمل است. آنچه در دنیای امروز از آن به عنوان قدرت نرم تعبیر می شود.

موش ها همه نشانه های هوش ، سرعت عمل ، پرخوری ، اسرار ، باروری ، شباهت فیزیولوژیکی به انسان ، ترسو و تحقیر ، فرار ، گسترش آلودگی ، در نهایت کشتن ، نابودی آن است … آنها می دانند. با توجه ، می توان صفات موش ها را در دنیای امروز از دو طریق بررسی کرد.

کاربر قدرتمند:

هوش و ذکاوت یکی از صفات موش قلمداد می شد با این تفاوت که نخبگان به اصطلاح جهانی ثروت مادی و انسانی منطقه محروم را غارت می کردند و بنیان همه هوش و ذکاوت را برای آسایش برخی و خاک تاریک بنا می کردند. . آیا از بسیاری از جمع های دیگر استفاده کرده اید؟

سرعت عمل همیشه با سرعت الکتریسیته از جمله امواج مثال زدنی است و اکنون می بینیم که انواع امواج در اختیار نخبگان انسانی است و وسیله ای قدرتمند برای برقراری ارتباط با خواسته های آنهاست. FiveG (5G) یک نمونه بسیار بحث برانگیز است (سرعت نمایش موشواره و موشک).

پرخوری برای یک فرد سالم ویژگی خاصی است. ما در جهانی زندگی می کنیم که افراد پرخوری از چاقی و بیماری های مرتبط رنج می برند. در برابر پرخوری گسترده ، آنها می میرند و ثروتمندان مازاد خود را از بین می برند ، اما آن را نمی دهند. مردم نیازی به آن ندارند.

پنهان کاری و ایجاد امور مخفی ، به ویژه معابر زیرزمینی موش مانند ، برای چنین اطلاعاتی ، چنین مواردی است و ابزار دقیق سلاح ، به ویژه الکترونیک و فضای مجازی ، در مخفیگاه های زیرزمینی لایه های پیچیده حفاظت ساخته نشده است؟ ؟

پربار است. جمعیت جهان کنترل جمعیت را برای کشورهای توسعه نیافته تشویق می کند اما خانواده های سفیدپوست ثروتمندی را که ادعا می کنند ژن های برتر دارند ، تشویق می کند تا فرزندان بیشتری داشته باشند!

طرف مقابل:

در اینجا آنچه برای فقرا و مستمندان حاصل شده است.

آزمایشگاه بودن افراد فقیر ، افراد بی خانمان ، به ویژه افراد رنگین پوست ، به ویژه افراد سیاه پوست ، مانند موش های آزمایشگاهی برای آزمایش انواع واکسن ها مورد سوited استفاده قرار می گیرند و از نظر آنها ، بدون اطلاع خودشان ، تحقیقات علمی انجام می دهند. آنها در طول زندگی خود بدون اینکه بدانند از کجا آمده است ، ظالمانه رنج می برند.

موش همچنین نمادی از تحقیر و نامردی است. در ادبیات ما و سایر کشورهای جهان ، نمونه هایی از نامردی به موش ها داده می شود. اکنون ، با گسترش یا شیوع ویروس کرونا ، چنان ترس از جامعه جهانی ، به ویژه افراد فقیر ، وجود دارد که دیگران به اجبار به خانه های خود می خزند و به عنوان گرانی ضرب المثل ، سوراخ موش را با قیمت اندک خریداری می کنند. . به معنای گسترده ، ترس می تواند با ترس از دست دادن شغل ، ترس از ازدواج ، ترس از بچه دار شدن و غیره تشدید شود.

البته ، در این مورد آنها مجبورند اعتراف کنند که کنترل خود را از دست داده و بنیانگذاران آن را نیز شامل شدند ، گویی که قیاس “آتش سوزی مرطوب و خشک” تحقق یافته است.

فرار یکی دیگر از ویژگی های موش است و امروز می توانیم همه را ببینیم که از یکدیگر فرار می کنند. روابط خانوادگی تا حد زیادی جای خود را به منزوی ، منزوی و فرار از یکدیگر داده است.

عفونت و آلودگی یکی دیگر از ویژگی های موش محسوب می شود. بیماری های قبلی مانند وبا ، SARS ، ابولا و ابولا باعث کشته شدن مردم شده و بیماری هایی که بیشتر فقیرترین مناطق را تجربه کرده اند هنوز به خاطر سپرده می شوند. با این حال ، این تاج از رقبای خود پیشی گرفته است. در حال حاضر واکسنی وجود ندارد و در صورت وجود آن چنان ذهن انسان را آلوده کرده است که تمایلی برای استفاده از آن وجود ندارد. تنها توصیه موثر فاصله اجتماعی ، تنهایی و انزوا است. و در نهایت،

بکش و نابود کن به طور کلی ، آنچه سرنوشت موش را تعیین می کند ، کشتن و نابودی آن است. اکنون می توانیم بفهمیم که سرنوشت بسیاری که به بیمارستان می روند مرگ است و پرهیز از نزدیک شدن به محل دفن یکی از ابزارها است.

سوال جدی این است که آیا ما وارد موارد فوق شدیم و به نوعی موش صحرایی نبودیم؟ انسانهای متکبر که فکر می کردند تاج و تخت در اختیار آنها است ، برای انجام کاری تحقیر و تحقیر نشده اند و به هیچ عنوان مانند موش مورد حمله قرار نگرفته اند؟ او اکنون به کسی احتیاج دارد که به او کمک کند و التماس را ترک نکرده است؟

همچنین ، اگر خبری که در پشت اخبار ویروس کرونا وجود دارد مبنی بر اینکه مافیای مواد مخدر در پشت کرونا منتظر است تا افراد را آلوده و کنترل کند و واکسن بفروشد ، حقیقت دارد ، انسان به خصوص از نظر اخلاقی رو به زوال است. علیرغم ادعاهای علمی ، شیطانی و بیرحمانه تر از سایر شکارچیان شده است.

اومانیسم در این مورد با هیچ قرائتی دیگر خبری نیست. اومانیسم تبدیل به حیوان گرایی (حیوان گرایی) شده و احتمالاً بدتر خواهد شد. حیوانات چگونه کاری را که ما انجام می دهیم انجام می دهند؟ آیا این همان مثال جمله “پاداش دهنده و گمراه کننده” در قرآن نیست؟ آیا این بدان معنی است که چنین انسان هایی از حیوانات فروتر هستند؟

* استاد دانشگاه تهران

دکمه بازگشت به بالا