حوادث و رویداد

کارت بانکی‌تان را اجاره ندهید!

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ به شهروندان در مورد وام گرفتن کارت های بانکی هشدار داد.

در مصاحبه ای با گزارشگر یک ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی ، وی با اشاره به حادثه ای که اخیراً توسط پلیس فتا در رابطه با اجاره کارت بانکی کشف شد ، گفت: “مدتی پیش پلیس فتا دو متهم را که قصد اجاره کارت بانکی از شهروندان را داشتند شناسایی و دستگیر کرد. متهم میلیون ها دلار درآمد و غیره کسب کرد. و وعده های دروغین واقعیت این است که شما بیش از 50 کارت بانکی قرض کرده اید و از آنها برای اهداف جنایی استفاده کرده اید.

وی در این زمینه به شهروندان اینگونه هشدار داد: طرفداران کانال ها ، گروه ها و سایر سیستم عامل ها در شبکه اجتماعی سود می توانند با اتهاماتی مانند تبلیغات و درآمد میلیونی ، کاربران را مجاب به اجاره کارت های بانکی کنند. این رفتار جرم است و عواقب سو mis استفاده از کارت به صاحبخانه واگذار می شود.

رئیس پلیس پاتوای پایتخت افزود: این کارت در موارد قمار ، کلاهبرداری و غیره استفاده می شود. “من تأکید می کنم که مالک ابتدا مسئول همه معاملات با استفاده از حساب های شهروندان و کارت های بانکی است.” بنابراین ، شهروندان به هیچ وجه دسترسی به کارت حساب بانکی و اطلاعات خود را به دیگران نمی دهند و مجرمان سایبری شما را نباید گول زد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا