عمومی

کارخانه‌های فولاد همه بدهکار شرکت برق هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین فریدون خودنیا وی در یک جلسه مجازی با یک خبرنگار ، با اشاره به از دست دادن شبکه برق لرستان گفت. در پایان سال 1998 ، این رقم 9.3٪ بود.

وی گفت: این رقم در سال 1991 26 درصد بود و در این راستا اقدامات خوبی برای کاهش قطعی برق در استان انجام داده ایم.

تلفات برق در لرستان امسال به 9 درصد می رسد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان ، خواندن دوره ای کنتورهای برق ، شناسایی و جایگزینی کنتورهای معیوب ، شناسایی و کار با کنتورهای دستکاری شده ، کل بیا وی با اشاره به برق غیر مجاز و دو اقدام برای کاهش اتلاف برق در استان ، “همچنین افزایش تعداد ترانسفورماتورها ، کاهش ولتاژ ضعیف در شبکه ، تعمیر شبکه های ولتاژ پایین و از این نظر با کابل های خود پشتیبانی کاملاً مناسب است. تعمیرات بهینه انجام دهید. ” بوده است.

خودنیا وی با تأکید بر اینکه اتلاف برق طی یک سال مشاهده می شود ، گفت: “اکنون تلفات برق را حدود 10/2٪ نسبت به سال گذشته کاهش داده ام.”

وی با بیان اینکه انتظار دارم تلفات برق استان تا پایان سال جاری به 9 درصد برسد ، گفت: لورتان از نظر کاهش اتلاف برق در سال گذشته در رتبه ششم آمریکا قرار داشت.

آیا در لرستان قطعی وجود دارد؟

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد قطعی برق در مصرف بهینه گفت: شرکت توانیر سهمیه هر استان را در نظر گرفته است و اگر شرکت های توزیع در هر استان از این روش برای کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده کنند قطعاً خاموش نمی شود.

خودنیاوی افزود: “اگر ما محدودیت ها را رعایت نکنیم ، قطعاً این منطقه یکی از اولین قطعی های برق خواهد بود.”

او همچنان به تنظیم روشنایی در راهرو ادامه داد ، ساعات اداری را یک ساعت کاهش داد … مشکل تأمین برق مشترکان: اگر این روندی باشد ، وی گفت بعید است. می بدانید خاموشی را در منطقه اعمال کنید.

تمام کارخانه های تولید فولاد مدیون شرکت های برق خود هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به مصرف انرژی صنایع محلی گفت: در طول سال مصرف انرژی توسط صنعت 13 درصد و با استاندارد ریال 18 درصد بوده است.

خودنیا وی با تأکید بر اینکه مصرف انرژی در بخش صنایع که نسبت به سال گذشته 13 درصد بود ، این رشد را مشاهده نکرد ، افزود: “تقریباً تمام صنایع به شرکت های توزیع برق بدهی دارند و برخی کمتر هستند.”

به عنوان مثال ، تقریباً همه کارخانه های تولید فولاد به شرکت های برق خود بدهکار هستند ، آنها بدهی زیادی دارند و بیشترین بدهی مربوط به 12 میلیارد تامیل منسوجات بخشداری است.

2000 کیلومتر شبکه الکتریکی قدیمی در لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به قدیمی بودن شبکه برق که نزدیک به دو هزار کیلومتر در سراسر ایالت را پوشش می دهد ، توضیح زیر را ارائه داد. سی درصد شبکه اصلی تقریباً از رده خارج شده است.

خودنیا برنامه طراحی شده های وی برای حل این مشکل در این زمینه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت انجام داده است. برای بازسازی این شبکه های الکتریکی قدیمی با نرخ امروز نزدیک به 300 میلیارد تن اعتبار لازم است.

او سال 26 تغذیه کننده او گفت این در برنامه کاری ما است. اگر اعتبارات تخصیص داده شود و مردم و ادارات به موقع هزینه برق را پرداخت کنند ، سعی خواهیم کرد تا پنج سال آینده از به دست آوردن شبکه های برق قدیمی در استان جلوگیری کنیم.

9000 قطعی برق در سال گذشته

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدامات پیشگیری از قطعی برق محلی گفت: تغذیه کننده ما ساخت خطوط حلقه ای ، نصب ترانسفورماتورهای جدید ، اصلاح شبکه های ولتاژ پایین با کابل های خود پشتیبانی ، نصب تجهیزات حفاظت و راه اندازی 300 واحد را انجام دادیم.

خودنیاوی گفت: “این اقدامات در حال تدوین است و این طرح تعداد این وسایل محافظتی را تا پایان سال 1400 به 1500 دستگاه افزایش می دهد تا مدت زمان و تعداد قطع با این اقدامات كاهش یابد.”

وی خاطرنشان کرد: در پایان سال 1994 17000 قطعی برق رخ داده است. در پایان سال 1998 تعداد خاموشی ها به 9000 خاموشی رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: مشترکین باید به مرحله ای با کمترین میزان قطعی بروند. “در حال حاضر حدود 25 میلیارد تن ترانسفورماتور و تجهیزات در انبار محلی خود داریم و مشکلی در این زمینه نداریم.”

دکمه بازگشت به بالا