استان ها

کارمند دانشگاه آزاد سبزوار برنده‌ جایزه جهانی اربعین شد‎‎

قاسم قاسمی در گفتوگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در سبزوار جهانی اظهار کرد که هادی دهقانپور از حوزه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در هفتمین دوره جایزه می گیرد. اربعین موفق به کسب مقام دوم این رقابت بین‌المللی شد.

کارمند دانشگاه آزاد سبزوار برنده‌ جایزه جهانی اربعین شد

وی با بیان اینکه هفتمین جایزه جهانی اربعین با رقابت 25 کشور در قالب بیش از 4 هزار و 800 اثر هنری همراه بود، عنوان کرد: مراسم پایانی این رقابت بین‌المللی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقامات و شخصیت‌های فرهنگی و ارتباط با سفارت‌های مختلف در تهران و از کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار تجلیل برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

آخرین میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با آرمانهای شهدا


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در خبری دیگر با اشاره به برگزاری مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک شامل فیزیک، فیزیک کلاسیک و فیزیک ماسکولار قهرمانی باشگاه های شهرستان های سبزوار بهمناسبت دهه فجر گفت: در این مسابقات، امیر ایزدخواه از کارکنان این واحد دانشگاهی در مسابقات قهرمانی باشگاه های پرورش اندام شهرستان سبزوار و نیز در مسابقات استانی این مسابقات ورزشی به عنوان داور داوری شد. حضور داشته است.

قاسمی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی باشگاه های پرورش اندام شهرستان با حضور 160 ورزشکار در رشته های مختلف پرورش اندام برگزار شد، گفت: نفرات برتر این مسابقات به مرحله استانی و سپس، کشوری راه پیدا می کنند.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا