عمومی

کارناوال مرگ در کیش! – گزارشگر یک

امید حاجیلی ، محسن ابراهیم زاده ، رضا بهرام ، مسعود صادقلو ، حامد آهنگی ، حسن ریوندی و دیگران از جمله افرادی هستند که در آینده در جزیره کیش کنسرت و طنز تهیه می کنند. چندین کنسرت برگزار شده و در حال حاضر با پیش خرید بلیط های برنامه با قیمت حداکثر 350،000 تومان در حال خرید است.

به گزارش گزارشگر یک ، روزنامه “وطن امروز” نوشت: “از سرگیری فعالیت موسیقی ، که با زردی و انتقال برخی از مناطق کشور و صدور مجوز برای این بخشهای هنری از سر گرفته شد ، نگرانی ها را ایجاد کرد: مردم محلی در کیش.”

چراغ اولین کنسرت پس از چند ماه تعلیق شدن از برگزاری کنسرت های زنده به دلیل بحران کرونا و نیاز به فاصله اجتماعی توسط “گروه هوروش بند” روشن شد. این کنسرت چهارشنبه 30 اکتبر ساعت 23:59 صبح در مجموعه صدای خلیج فارس در جزیره کیش برگزار شد.

با این حال موتور کنسرت هنوز گرم نشده است و با افزایش تعداد بیماران داخلی کرونا ویروس قلب و ورود هشدارها به جزیره کیش ، این منطقه تا اطلاع ثانوی همه رویدادهای رو در رو را متوقف کرده است. ، با توجه به مقر کرونا.

پس از کاهش روزانه تلفات و آبیاری برخی مناطق ، برگزاری برنامه های موسیقی و کنسرت ها در حال حاضر از نظر قانونی ممنوع نیست ، اما اخیراً این منطقه شاهد ده ها گوسفند و آمار عجیب و غریب مانند انتقال به منطقه کیش است. هزاران مسافر وجود دارد و جای تعجب است که این امر بارها و بارها در مورد نگرانی های مقامات بهداشت ملی اتفاق افتاده است.

سعید نمکی وزیر بهداشت در مورد هجوم مسافران به شهرهای جنوبی موارد زیر را گفت. “در چندین زمان خوب ، 16000 نفر از طریق پروازهای لنجی وارد جزیره جنوبی شدند و جابجایی مسافران بدون نقاب و پروتکل های بهداشتی شهر سلامت مردم را تهدید می کند.”

خواننده موسن ابراهیم زاده که در سال های اخیر اقتصاد خوبی را برای تولیدکنندگان و برنامه نویسان به ارمغان آورده است ، قرار است در تاریخ 4 فوریه کنسرتی را در تالار شهر جزیره کیش برگزار کند. کنسرت هایی با قیمت بلیط بین 130 تا 350،000 تومان.

در آینده ، در کنسرت های خنده جزیره کیش ، نه تنها کمدین های مشهوری مانند حسن ریوندی ، حامد آهنگی ، اکبر اقبالی ، بلکه مسعود صادقلو و رضا بهرام نیز میزبان کنسرت های این منطقه خواهند بود.

این کنسرت ها ، همراه با نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا ، همراه با تأثیر احتمالی بر بازار گرمایشی و افزایش سفرهای غیرضروری به جزیره کیش ، توسط رهبران و مقامات دولتی مورد انتقاد قرار گرفته اند. این ستاد ملی تاج است. آنها جوابی ندادند.

با توجه به قیمت بلیط 350 هزار تومانی ، اگر 2 نفر بخواهند از تهران به کیش سفر کنند ، کل هزینه بلیط رفت و برگشت و بلیط کنسرت فقط حدود 5 میلیون تومان است و هزینه ای ندارد. هزینه اقامت ، غذا و حمل و نقل را پرداخت نکنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا