اجتماع

کار یک پرستار کودک چیست؟

مراقبت از مو در هر سنی بسیار مهم است. اما والدین و فرزندان پیچیدگی ها و چالش های خاص خود را دارند. استخدام پرستار بچه باید قابل اعتماد و قابل اعتماد باشد. با توجه به کار والدین، تقاضا برای پرستار در سال های اخیر افزایش یافته است.

در حالی که والدین رابطه خوبی با مهارت ها و احساسات کودک دارند و کودک در این رابطه رشد مناسبی را احساس می کند، این فرد باید به گونه ای انتخاب کند که از هر نظر قابل اعتماد باشد. والدین باید وقت بگذارند و از افرادی که به آنها اعتماد دارند بپرسند. از یک طرف می توان گفت که قراردادهای حقوقی کوتاه مدت در صورتی می توانند وجود داشته باشند که از ابتدا مورد آزمایش و توافق قرار گرفته باشند.

وظایف پرستاری کودکان، مسئولیت های پرستاری

بسیاری از والدین شاغل به دنبال گزینه های مقرون به صرفه مراقبت از کودک هستند. زمانی که از خانه دور هستند می توانند از فرزندان خود مراقبت کنند. یکی دیگر از گزینه های خارج از مهد کودک استفاده از مربی خانگی است. اما قبل از انتخاب این روش، برخی از والدین اغلب می پرسند: نقش پرستار چیست؟ دانستن پاسخ این سوال در حل مشکل کودک مهم است.

وظیفه یک پرستار اطفال این است که اولین سفیر سلامت باشد

ممکن است پاسخ های متفاوتی در رابطه با مسئولیت های پرستار داده شود زیرا هر خانواده ممکن است انتظارات متفاوتی داشته باشد. با این حال، برخی از وظایف در میان پرستاران اطفال رایج است و در زیر مورد بحث قرار می گیرد.

از ایمنی کودک اطمینان حاصل کنید

اولین و مهمترین وظیفه یک پرستار اطمینان از ایمنی کودک است. ویزیت کننده سلامت باید به والدین اطمینان دهد که از کودک در خانه و خارج از خانه مراقبت می شود. والدین از او انتظار دارند که همیشه در کنار فرزندانشان باشد. بنابراین، مهم است که در زمانی که پرستار شام یا حمام کودک شما را آماده می کند، مطمئن شوید که کودک در مکانی امن است.

نوزاد را بشویید و تمیز کنید

زمان حمام می تواند برای کانگوروها سرگرم کننده باشد. اما پرستاران کودک همیشه باید از رویه های ایمنی اولیه پیروی کنند. شما همیشه باید دمای آب را کنترل کنید و بدانید که چگونه بدون آسیب رساندن به کودکان بشویید.

تعویض پوشک

یکی دیگر از بخش های مهم مسئولیت پرستار تمیز کردن سریع پوشک کودک در صورت کثیف شدن آن است.

بطری برای شیر آماده است

در پاسخ به این سوال که وظیفه پرستار چیست، باید گفت که یکی از وظایف ضروری پرستار معمولاً تهیه و تمیز کردن شیشه شیر با شیر است. شیشه شیر باید همیشه تمیز و ضدعفونی شود، بنابراین پرستار کودک باید در مورد آن بداند.

وظایف پرستار اطفال، وظایف پرستار

دارو دادن به کودک

تجویز دارو برای کودکان وظیفه مهم هر والدینی است. داروها باید طبق دستورالعمل به کودکان داده شود و دستورالعمل استفاده باید دقیقاً رعایت شود.

با فرزندتان وقت بگذرانید

پرستار می تواند از اسباب بازی ها یا کاردستی های مختلف برای گذراندن وقت با کودک استفاده کند. بنابراین تخصص پرستار این است که بداند چگونه با کودک وقت بگذراند.

نظم و انضباط کودکان

وظیفه اصلی والدین تربیت فرزندان است. اما در غیاب والدین این مسئولیت بر عهده پرستار بچه است. پرستاران اطفال باید راهبردهای آموزشی را که خانواده‌هایشان ترجیح می‌دهند بیاموزند و در صورت امکان از آن پیروی کنند تا مطمئن شوند که این یک روش آموزشی ثابت برای کودکان است. این یکی از خصوصیات یک پرستار بچه خوب است.

در انجام تکالیف به کودکان کمک کنید

این نقش به مراقبت از کودک مدرسه ای مربوط می شود و ممکن است بخشی از توافق بین پرستار و والدین باشد. والدین می توانند از پرستار کودک بخواهند قبل از اینکه به کودک اجازه تماشای تلویزیون، بازی یا انجام سایر فعالیت ها را بدهد، تکالیف خود را تمام کند.

اطلاعات تماس مهم را به والدین ارائه دهید

مسئولیت آن بر عهده دو طرف درگیر است. علاوه بر والدینی که باید همیشه حضور داشته باشند، مراقبان نیز باید حضور داشته باشند. در چنین مواقعی آموزش شماره های اورژانس به کودک علاوه بر شماره تلفن اعضای خانواده بسیار مهم است.

تمیز کردن اسباب بازی ها و زمین های بازی

اگر یک مراقب باید از چند فرزند مراقبت کند یا اگر فرزند شما بیمار است شما باید اسباب بازی ها و مکان های بازی را تمیز کنید. تمیز و مرتب نگه داشتن مکان های بازی از انتشار میکروب ها جلوگیری می کند.

بچه ها به مدرسه می روند

اگر والدین کار می کنند و نمی توانند فرزندان خود را به مدرسه ببرند و برگردند، پرستار مسئول است.

کودک را به موقع بخوابانید

این مسئولیت برای مراقبین دشوار است زیرا نوزادان همیشه در هنگام خواب همکاری نمی کنند. پرستار باید از رعایت روال شبانه از جمله مسواک زدن، پوشیدن لباس خواب، خواندن داستان و غیره اطمینان حاصل کند.

توانایی آرام کردن کودک عصبانی

برای دایه، مواقعی وجود دارد که کودک عصبانی و پرخاشگر است. بنابراین مراقب باید بداند که چگونه با پرستار رفتار کند تا در چنین مواقعی آرامش خود را حفظ کند و رفتار پرستار در چنین مواقعی بسیار مهم است.

مراقبت از کودکان ضعیف

وقتی صحبت از مزایا و معایب فرزندپروری به میان می آید، فرزندپروری تا حد زیادی نادیده گرفته می شود. به همین دلیل مهم است که فردی را که به او اعتماد دارید استخدام کنید. توجه داشته باشید که وقتی فرزندی را بزرگ می کنید، باید فرزند دیگری پیدا کنید که همه چیز را پیچیده می کند. در ادامه با کودک آزاری بیشتر آشنا شوید.

هیچ گزینه پشتیبانی وجود ندارد

گاهی اوقات اخراج ناگهانی پرستار بچه برای والدین سخت است زیرا بر برنامه آنها تأثیر می گذارد و باید در میانه مشغله کاری یک پرستار بچه جدید برای فرزندشان پیدا کنند. این مشکل می تواند شرایط سختی را برای والدین ایجاد کند، بنابراین برخی از والدین خود می خواهند که ماه ها قبل والدین خود را مطلع کنند.

عدم تعامل اجتماعی کودک

زندگی اجتماعی کودک یکی دیگر از موارد بسیار مهم است. در مهد کودک چه چیزی آموزش داده می شود؟ البته مهدکودک و پیش دبستانی ارتباط روزانه بین کودکان و همسالانشان را فراهم می کند، اما مراقبت در منزل اینطور نیست. بنابراین مهدکودک بهتر از خانه است. برای جبران این، می توانید فرزندتان را در کلاس ها ثبت نام کنید یا پرستار بچه را تشویق کنید که او را به پیاده روی منظم ببرد تا بتواند با بچه های دیگر ارتباط برقرار کند.

هزینه استخدام پرستار کودک

مراقبت از کودک می تواند گران ترین شکل مراقبت باشد. بنابراین قبل از استخدام پرستار باید شرایط و هزینه ها را به دقت بررسی کنید. گاهی اوقات می توانید یک پرستار برای چند ساعت استخدام کنید که بسته به شرایط شما ارزان تر است.

کاغذ دیواری بابا

انجام بررسی پیشینه قبل از استخدام یک پرستار بچه کار آسانی نیست. کاربر؛ ممکن است عادات بدی مانند نوشیدن الکل وجود داشته باشد. تشخیص آنها آسان نیست مگر اینکه در مکان خاصی نمایش داده شوند. کودکان از افرادی که با آنها در ارتباط هستند چیزهای زیادی یاد می گیرند. بنابراین، اگر فردی با رفتار بد را استخدام کنید، کودک آن رفتارها را از او یاد می گیرد، بنابراین قبل از استخدام پرستار کودک، مهم است که شخصیت او را در نظر بگیرید.

ویژگی های یک پرستار اطفال

علاوه بر مسئولیت سرپرستان، خانواده ها باید ویژگی های قیم را نیز بشناسند تا افراد مناسب را برای نگهداری از فرزندان خود استخدام کنند. ماهیت کار مشاهدات مرکزی نیز مورد بحث قرار گرفته است.

شناخت ویژگی های کودک

یکی دیگر از وظایف مراقب، درک کامل عادات کودک و همچنین کارهای مختلف مانند تهیه غذای کودک، حمام کردن، شستن لباس، خواباندن او و… است.

ایمنی پرستار اطفال

معاینه بهداشتی با مراقب کودک توصیه می شود، به خصوص اگر کودک شما نوزاد است، کودکان خردسال باید در برابر بیماری های رایجی که برای کودکان خطرناک هستند، مانند سیاه سرفه، دیفتری، آنفولانزا، هپاتیت B، فلج اطفال، سرخک، اوریون و آبله سرخجه واکسینه شوند. . این احتیاط بسیار مهم است زیرا کودکان از سیستم ایمنی مناسب در برابر بیماری ها برخوردار نیستند

قابل اعتماد

یک پرستار کودک باید همیشه مسئولیت پذیر و قابل اعتماد باشد. این رفتار شامل آمدن به موقع سر کار و انجام تمام مسئولیت های مورد توافق والدین است. برای جلوگیری از مشکلات بعدی، بهتر است قرارداد بنویسید. توافقنامه باید مواردی مانند تعریف حقوق خانه را توضیح دهد.

دکمه بازگشت به بالا