عمومی

کاش شبیه جلال باشیم – گزارشگر یک

کاش شبیه جلال باشیم؛ زیاد کار کنیم و کم حرف بزنیم. خداحافظی اینستاگرامی او ۵۰ کلمه هم متن نمی‌شود.

به گزارش گزارشگر یک، روزنامه دنیای اقتصاد «اگر از چند روز قبل همه می‌دانستند که کار جلال حسینی در مستطیل سبز تمام است و این بازیکن با باشگاه توافق کرده که فصل آینده از کادر فنی باشد، اما به هر حال اعلام رسمی بازنشستگی از سوی حسینی باقی مانده بود. اتفاقی که عصر جمعه رخ داد و پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر در انتشدار انار متنی بازیکن که عصر جمعه رخ داد و او از خداوند، مردم ایران و خانواده‌اش قدردانی کرد و تمام. این نقطه پایانی یکی از بی‌بدیل‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. مدافعی که شاید سال‌ها طول بکشد تا یکی در نزدیکی استانداردهای ظهور کند.

کاش شبیه جلال باشیم؛ آنقدر در حرفه‌مان بدرخشیم که برای دوست و دشمن راهی غیر از تحسین و تمجید باقی نمان است. باک د ر صاح شاش ر بازیک ای ث ای ضایی یی ا: ««ایش ر از ای. چقدر دقیق و درست گفت. مسلمان امروز 31 ساله است و انگار سال‌هاست فوتبالش تمام شده است، اما جلال حسینی دقیقاً همان سن تازه به پرسپولیس آمد و کارنامه‌ای از خود به جای گذاشت که رشک‌برانگیز و غیرقابل تکرار به نظر می‌رسد. تاثیر محیط و شرایط قابل کتمان نیست اما در نهایت این خود آدم‌ها شرایط قابل‌قابلیت کتمان را ندارند اما در می‌شوند. جلال حسینی یک «حرفه‌ای» به تمام معنا بود. سرش را پایین انداخت، بدون حواشی کارش را کرد و در نهایت هم خرود ن و تیمش برن داش هن. اگ ه ا ا، ی ایاه ی ای ی ا ا اشی و ک امان راباکیفی ب اجام ر های

کاش شبیه جلال باشیم؛ کار بهتر را به دریافت پول ارجح بدانیم. چقدر پول خیلی مهم است، اما اگر شغلت را درست انتخاب کنی و با نهووووییت توان در مسیری که پول بسیار مهم است، اما اگر شغلت را داشته باشم. حداقل ۱۰ فوتبالیست مشهور را می‌شناسیم که بعد از یکی، دو فصل بازی خوب، عطش کسب ثروت پیدا کردند و آن‌قدر در بند قراردادهایشان گم شدند که «فوتبال» یادشان رفت. حسینی اما همیشه بهترین بود و در نتیجه تا ۴۰سالگی قرارداد حرفه‌ای بست. امروز هم به آسانی عضو کادرفنی پرسپولیس شده. کسی چه می‌داند شاید در این حرفه هم موفق باشید.

کاش شبیه جلال باشیم؛ از موفقیت اشباع نشویم و هر سقفی را یک کف برای یورش بردن به سمت هدف بعدی بدانیم. شاید هر فوتبالیست دیگری جای حسینی بود و به نیمی از افتخارات او می‌رسید، نای گرر نای گر شاید هر فوتبالیست دیگری جای حسینی بود و به حسینی اما تا آخرین روزهای حضورش در فوتبال حرفه‌ای، به عنوان اولین نفر در تمتیمات حسینی اما تا زای ا او ااه جام ز از ز ز ه ه ه ه ه ه ه ه خط خط ش ای ا ظ ظ ظ ظ ب ب شگ شگ شگ شگ شگ شگ شگ شگ شگ شگ اف ای اقاق ااق. حسینی از خط خوردن از تیم ملی و از دست دادن جام جهانی، سه قهرمانی دیگر لیگ بعدی

کاش شبیه جلال باشیم؛ احترام رقیب را داریم و ارزش‌های اساسی را به کل‌کل‌های سخیف و زودگذر نفروشیم. چیزهایی که حسینی هم عیب و ایرادهای خاص خودش را دارد، مثلا اینکه زیاد غر می‌زد می‌زد شمدهای خاص خودش را می‌دهد که حسینی. با این حال به یاد نداریم در قبال استقلال یا سایر رقبا دچار تندگوی و توهین شده ایم. آیا عکسی از حسینی دارید که در آن «شش» نشان داده باشد؟

کاش شبیه جلال باشیم؛ زیاد کار کنیم و کم حرف بزنیم. خداحافظی اینستاگرامی او ۵۰ کلمه هم متن نمی‌شود. مقایسه کنید با برخی از مدیران و افرادی که کمترین کار مثبتی انجام می دهند، اما هر رسانه ای را که باز می کند از حرف های آنچنانی و ادعاهای عجیب و غریب و غریب آنهاست، نمی دهد.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا