حوادث و رویداد

کاهش چشمگیر مصدومان چهارشنبه آخر سال طی سال های گذشته

کاهش چشمگیران چهارشنبه آخر سال در سال های گذشته

مسئول آموزش مرکز اورژانس تهران با تاکید بر لزوم آموزش در امر سوختگی به ویژه در چهارشنبه سال، گفت: آمار سوختگی چهارشنبه آخر سال از اسفند اول تا پایان آن سال ( حدود 1256 مورد در سال 94 به 318 در سال ۹۸ کاهش یافت و این امر به تاثیر آموزش در این راستا باز می‌گردد.

به گزارش گزارشگر یک، سعید مهرسروش در نشست خبری که به مناسبت روز ملی آبی از سوختگی (اول دی) در بیمارستان حضرت فاطمه (س) برگزار شد، در مورد بالاتر از سوختگی در چهارشنبه آخر سال به ارائه آمارهایی در این راستا پرداخت و اظهار کرد: ویژه‌ترین خودروهای چهارشنبه آخر هفته سال ما چندین بین شش تا ۱۸ سال سن دارند و از این بین بیشتر شادثه‌‌شوها معطوف می‌شوند به عیدی ششم سال ما چندین تا ۱۸ سال سن دارند و از این می‌گویند.

وی با اشاره به آموزش آبیاری از سوختگی چهارشنبه آخر سال دو سال گذشته در مدارس توسط اورژانس، ادامه داد: در حال حاضر این آموزش ها به دلیل پاندمی کوید 19 به طور مثال انجام می شود. طرح ما “همیار اورژانس” را هم در دست داریم و در صدد تربیت افراد هستیم. مردم ما هنوز نمیدانند چگونه باید با سوختگی برخورد کنند تا مرکز درمانی درمان شوند، پروسه درمان طول نکشد و وضعیت بیمار بدتر نشود. در این زمینه نیازمند آموزش هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا