اجتماع

کاهش ۵۰ درصدی بستری‌های کرونایی در استان بوشهر

گزارشگر یک / بوشهر استاندار بوشهر گفت: بستری شدن بیماری کرونا در استان بوشهر در 344 بیمار نسبت به تابستان 50 درصد کاهش یافت.

عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد ضد کرونا کرونا بوشهر با تشکر از حمایت و همکاری مردم ، شهرداران و اصناف در اجرای برنامه دو هفته محدودیت ضد کرونا ، گفت: بودن.

وی اضافه کرد ، همانطور که ستاد ملی کرونا پس از پایان دو هفته محدودیت رنگ آمیزی عروق بیماری کرونا در شهر اعلام کرد. محدودیت ها تغییر می کند.

مقامات ارشد استان بوشهر خاطرنشان كردند كه آنها به بيش از 90 درصد پروتكل هاي بهداشتي مربوط به تاج گذاري در استان بوشهر پايبند هستند. در این راستا ، بستری شدن بیماری کرونا در استان بوشهر در 344 بیمار نسبت به فصل تابستان 34 درصد کاهش یافت.

گراوند با تشکر از همکاری پلیس ، سپاه و بسیج در زمینه کنترل دسترسی ، گفت: “یک مطالعه انجام شده نشان داد که میزان تردد وسایل نقلیه در محور حمل و نقل در استان بوشهر نسبت به دسامبر سال قبل 50٪ کاهش یافته است.”

وی از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: اجرای این طرح برای مدیریت و کنترل بیماری عروق بیماری کرونا قلب که نقش مهمی در کاهش بیماری در جامعه دارد آغاز شده است.

استاندار بوشهر با تأکید بر موارد زیر ، نظارت بر انطباق پروتکل بهداشتی در 10 شهر استان بوشهر را برجسته کرد: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه کنترل بیماری عروق بیماری کرونا قلب و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی است.

وی معتقد است که مراقبت از سالمندان و افرادی که شرایط پزشکی اساسی دارند ضروری است و بر استفاده از توانایی های افراد ، م ofسسات ، م institutionsسسات و حمایت از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو اعلام کرد کلیه جلسات و برگزاری مراسم در این روز ممنوع و مشخص شده است. برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، همه گردهمایی ها و رویدادها برای رویدادهای 16 آذر ممنوع است. هنگامی که تجمع ایجاد می شود ، بیماری عروق بیماری کرونا قلب شروع می شود.

عبدالکریم گراوند افزود: “جلوگیری از تجمع مهمترین عامل در شکستن زنجیره شیوع و انتشار ویروس است.”

وی بر ضرورت پرهیز از اجتماعات عمومی مانند تشییع جنازه و عروسی تأکید کرد. “برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، باید از هرگونه تجمع به ویژه در مراسم تشییع جنازه و عروسی اجتناب شود و فرماندار باید اطمینان حاصل کند که چنین مراسمی برگزار نمی شود.”

یک مقام ارشد از دولت محلی بوشهر میزان مطابقت دولت با پروتکل های بهداشتی را مطلوب دانست و گفت: در نتیجه ارزیابی ، پایبندی به پروتکل بهداشت توجه بیش از 85 تا 90٪ است و برای کاهش بیماران و بستری شدن در بیمارستان باید تمام این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

گراوند با اشاره به حرکت دشمنان طی 40 سال گذشته ، با تسلیت شهادت شهید موزن پارک لیزاد ، گفت: کند نمی شود.

وی افزود: نور دانش و دانش با شهادت دانشمند بزرگ خاموش نمی شود. وی افزود: “دشمنان معتقدند که ترور شهید موسن پارک لیزاد می تواند مانع پیشرفت علم و فناوری در کشور شود.”

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: شهادت این دانشمند به هیچ وجه مانع این مسیر علمی نیست.

عبدالکریم گراوند بر جلوگیری از تفرقه و تضعیف دستگاه های امنیتی تأکید کرد و گفت: “اگر اتحاد و یکپارچگی را تقویت کنید ، دشمنان شما ناامید می شوند و باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا