اجتماع

کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

مدیر پیش بینی و هشدارهای اضطراری آژانس هواشناسی با اشاره به بارش باران در برخی استان های شمالی و جنوبی گفت: از فردا (اول سپتامبر) دمای هوا در مناطق شمالی بین 5 تا 10 درجه کاهش می یابد.

صادق ضیاییان در مصاحبه با گزارشگر یک ، وی عنوان کرد: در جنوب سیستان و بلوچستان و در ارتفاعات استان کرمان و هرمزگان ، رعد و برق و رعد و برق با وزش باد پیش بینی می شود برای پنج روز دیگر بعد از ظهر و اوایل عصر. علاوه بر این ، بارش باران در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان از روز یکشنبه (23 شهریور) تا سه شنبه (25 شهریور) متمرکز خواهد شد.

او اضافه کرد: “فردا (1 سپتامبر) دریای خزر ، اردبیل ، برخی از مناطق آذربایجان غربی و برخی از مناطق آذربایجان شرقی گاهی با رعد و برق و وزش باد باران می بارد.”

مدیر پیش بینی و هشدارهای اضطراری آژانس هواشناسی گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه (2 و 3 سپتامبر) باران های شدید در این منطقه رخ خواهد داد. از روز شنبه تا اواسط هفته دمای هوا در شمال کشور از 5 به 10 درجه سانتیگراد کاهش یافته است. پیدا کردن.

به گفته ضیائیان ، مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس از امروز تا دوشنبه خشن است و دریای خزر از فردا تا صبح سه شنبه.

سرانجام ، وی در مورد هوای تهران طی دو روز آینده صحبت کرد. فردا (1 سپتامبر) آسمان تهران وزش باد است ، حداقل دما 26 درجه سانتیگراد ، حداکثر دما 38 درجه سانتیگراد و یکشنبه (2 سپتامبر) آفتابی یا کمی ابری و گاهی وزش باد است. پیش بینی می شود کمترین دما 26 درجه سانتیگراد و بالاترین دما 35 درجه سانتیگراد باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا