استان ها

کاهش 200 مگاوات مصرف برق در استان قزوین برای جلوگیری از خاموشی الزامی است

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک قزوین؛ سید محمد غفله باشی عصر روز شنبه در جلسه کمیته هماهنگی ، پیشگیری و فرماندهی عملیات مقابله با بحران در سالن مدیریت بحران در استان قزوین اظهار داشت: کاهش بارندگی تولید را به میزان یک کاهش می دهد. همچنین یک خروجی از مدار هزار مگاواتی وجود دارد که در این صورت قطع برق امکان پذیر است.

وی افزود: “از آنجا که وقایع تابستان امسال غیر قابل تصور است ، ما می خواهیم پس انداز نیرو را ابتدا در اداره ، سپس در صنعت و کشاورزی و سپس توسط مشترکان خانگی جدی بگیریم.”

وی گفت: “ما باید از ساعت 10 صبح در دفاتر خود برق زیادی صرفه جویی کنیم تا بتوانیم از این سال سخت و بحران آب عبور کنیم.”

انبار دفتر

اعتقاد

معاون فروش و مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی در اداره باید جوابگو باشد ، بهتر است روشنایی اضافی اتاق را خاموش کنید ، سیستم خنک کننده را خاموش کرده و از کولر گازی استفاده نکنید.

غفله باشی یادآور شد: در ساعات کاری ، 50٪ و حداکثر 90٪ ساعات غیر کاری باید در مصرف برق دفتر صرفه جویی شود و سیستم خنک کننده باید بعد از ساعت کاری خاموش شود.

کاهش 50 درصدی نور خیابان

وی گفت: مورد دیگری که می تواند در کاهش مصرف انرژی مثر باشد ، روشنایی در معابر عمومی ، پارک ها و بلوارها است که براساس دستورالعمل های جدید باید 50 درصد کاهش یابد.

غفله باشی گفت: باید چراغ های راهروها ، خیابان ها ، فضای سبز و پارک ها را یکی یکی روشن کنید و انتقال برق از دفتر کار به دیزل ژنراتور نیز روش دیگر برای صرفه جویی در مصرف انرژی است.

ساعت کاری از 7 صبح به 12 شب تغییر کرد

معاون دبیر فروش و مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: توصیه می شود ساعت اداری را از 7 صبح به ظهر تغییر دهید تا از حداکثر بار بیشتر شود.

وی گفت: “از آنجا كه سیستم خنك كننده بانك بسیار عادی و از كنترل است ، ما تصمیم می گیریم تا ساعت 11:30 صبح بانكداری را تعطیل كنیم و بعد از یك ساعت توصیه می شود كه كارمند بانك را ترك كرده و به فعالیت بپردازد. بسته می شود و تمام سیستم های الکتریکی خاموش هستند. “

مدیریت بحران

غفله باشی افزود: “پیشنهاد دیگر این است که در فصل اوج تابستان ، برق نیروگاه CNG به مدت دو ساعت در روز قطع شود و برق چاه های کشاورزی از ساعت 12:00 تا 16:00 قطع شود. یک برنامه زمان بندی کنید

صرفه جویی در مصرف برق 150 تا 200 مگاوات در تابستان مورد نیاز است.

معاون فروش و مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: دولت حدود 780 تا 840 مگاوات برق مصرف می کند. طبق گفته شرکت توانیر ، شما باید 150 تا 200 مگاوات پس انداز کنید. مصرف انرژی چربی.

وی افزود: در استان کازبین 47 درصد مصرف برق در بخشهای صنعتی ، 23 درصد در کشاورزی و حدود 20 درصد در بخش خانگی است ، بنابراین ما با همکاری صنعت و کشاورزی برنامه ریزی می کنیم و سعی می کنیم با مدیریت منطقی. خاموشی بخش اعمال نشود.

وی افزود: البته انتظار داریم مشترکان خانگی برای مدیریت بهینه مصرف برق خود مانند خاموش کردن لامپهای اضافی و استفاده نکردن از وسایل پرمصرف مانند ماشین لباسشویی ، اتو و جاروبرقی ، با شرکت های توزیع نیروی برق همکاری کنند. گفت

12213

کشف ارز رمزنگاری شده غیر مجاز در سال 1991

او افزود: “ارزهای رمزنگاری شده همچنین یکی از تنها سه مرکز مصرف انرژی دارای مجوز رسمی است. سال گذشته ما توانستیم کدهای ارزی غیرمجاز را از ایالت در سال 1991 کشف کنیم و امسال این معامله و دادگستری را به دلیل فعالیت غیرمجاز توقیف کنیم.

غفله باشی نیازهای شرکت توزیع را از دیگر چالش های این شرکت دانست و گفت: در حال حاضر بیش از 200 میلیارد تومان از مشترکان صنعتی و اداری طلب داریم و دریافت آنها می تواند مشکل را برطرف کند.

دکمه بازگشت به بالا