فرهنگی

کتاب «بازخوانی امامت در عرفه، خطابه غدیر و روایت فدک» منتشر می شود

گزارشگر یک/قم کاب «بازخ ام ام ، ، خطاه و ر یای» اث ثالاس وال و ا اس ای کاش ش ک ک ا سود ش ب کان ش.

به گزارش گزارشگر یک، کتاب «بازخوانی امامت در عرفه، خطابه غدیر و روایت فدک» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس اسلامی کاشانی به همت مؤسسه بوستان کتاب در ۲۰۵ صفحه روان بازار می‌شود.

در کنار تلاش های مجدانه عالمان دشمنان مکتب اهل بیت نیز در طول تاریخ برای ضربه زدن به جامعه شیعی فعالیت ها و قلب اصلی ترین شخصیت هویت دهنده آن یعنی امامت را آماده خود قرار دادند.

مؤلف از میانه های تاریخ و حدیث که با عموم مردم عموم مردم جهان و درستی آنها را متقاعد می کند با روشن و مورد بحث امامت را از رهگذر دعای عرفه و خطابه غدیر و روایت فدک بررسی کرد و دستامد پژوهش را برای داوری و بررسی در دسترس مخاطبان. علاقه مند شده است.

اثر ساختار

این اثر در سه فصل است؛ در فصل اول این اثر «جایگاه امامت در مذهب تشیع» مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. از اه ماث ای فص و وان ه یژگی ه ای اص ائ ئ ئ قاز ه ام ام ا ا اخ اهی ا اهی ا اتاشاش اتاش اتاش اماش اتاش اتاش

نویسنده در فصل دوم از این اثر به بررسی «جایگاه عرفه و غدیر در تعیین امام» پرداخته که در این راستا زمان و مکان توضیحاتی در خصوص عرفه و غدیر، خلاصه ای از وقایع قبل از خطبه غدیریه را بیان کرده و در ادامه متن کامل می کند. خطبه غدیریه با بررسی سند نقل آورده و در پایان، شمه ای از اتشریت حروز هید غدیر خطبه غدیریه را آورده و در پایان،

در سومین و آخرین فصل از کتاب حاضر، «داستان تلخ و ماجرای غصب فدک و روایت حضرت امام جعفر صادق(ع)» تبیین شده و در این فصل حوادث پس از کودتای سقیفه تشریح و به غصب فدک یا انتقال قدرت از بنی هاشم به. ب ایه خ اخ ه و ا اداه، ا ا ا ا ا ب ب ا ائ ی ی و و و و و و ی ی ی ا ا ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی.

در ادامه این فصل، شروع ماجرای غصب فدک به روایت امام صادق(ع) بیان شده و سپس احتجاج حضرت علی(ع) با ابوبکر مطرح شده و در ادامه، پذیرفتن رهبری از کاربران توسط علی(ع) تشریح می شود.

علاقه افراد برای خرید اینترنتی این کتاب می گذرد روز های آتی به نشانان اینتر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا