فرهنگی

کدام سریال ها پربیننده تر بودند؟

در نیمه دوم سپتامبر 1999 و در اکتبر ، نظرسنجی مرکز تحقیقات مجموعه های تلویزیونی منتشر شد.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات سازمان رادیو تلویزیون تلویزیونی برای مجموعه های مختلف تلویزیونی شبکه ای ، سریال ‘Nazla’ شبکه Seshima در سپتامبر و اکتبر 1999 ، با 35.5٪ بیننده و 83.6٪ رضایت ، بهترین سریال تلویزیونی در این دوره شد.

روابط عمومی صداوسیما گزارش داد:

براساس این نظرسنجی ، بیش از 79٪ مردم برنامه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران ، از جمله سریال ها ، فیلم ها ، مسابقات ، سخنرانی ها ، برنامه های گفتگو ، ورزش ، اخبار و … را تماشا می کردند

به دنبال سریال تلویزیونی “نازلا” ، سریال “سرزمین کرم” که 28.7٪ بیننده و 71.1٪ رضایت از شبکه Seshima را به خود اختصاص داده بود ، در ماه سپتامبر و نیمه دوم اکتبر مقام دوم این مجموعه تلویزیونی را به خود اختصاص داد.

“ایلدا” شبکه یک سیما با 27.6٪ بیننده و 75.2٪ رضایت ، سومین سریال محبوب تلویزیونی در این مدت بود.

سریال کوتاه Sarzde شبکه شیما ، یکی از تولیدات مرکز Cora San La Mercy ، چهارمین سریال تلویزیونی با 18.5 درصد بیننده و 63.1 درصد رضایت بود که تماشاگران را برای این یک ماه و نیم مجذوب خود کرد.

«بوم و لیدی» تلویزیون توشیما ، که دارای رده بندی مخاطبان 16.6٪ و رضایت 60.6٪ است ، یکی از پنج مجموعه تلویزیونی معرفی شده در سپتامبر و نیمه دوم اکتبر است.

براساس این نظرسنجی ، کیمیا و پایتخت یک “آی فیلم” سریال تکراری که در نیمه دوم سپتامبر و اکتبر 1999 از چندین شبکه سیما پخش شد به ترتیب با 15.4٪ و 13٪ بیشترین بیننده را داشتند.

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رادیو و تلویزیون ، بیش از 27٪ از پاسخ دهندگان غیر تهرانی سریال های تکراری مختلف را از شبکه استانی صدا و سیمای ایران تماشا کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا