عمومی

کدهای درآمدی شهرداری از طریق وزارت نفت پیگیری شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام عبدالرضا حیدری شامگاه سه شنبه در هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به نقش مهم شورای شهر و روستا در امر نظارت گفت: برای دستیابی به چشم انداز توسعه خود اقدام کنید.

وی ضرورت عملکرد مناسب شغلی برای رهایی از احزاب و جناح های سیاسی را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از راه های حل مشکلات بسیاری از شهرهای بندرعباس استفاده از کدهای مختلف درآمدی است.

بندرعباس ، یکی از اعضای شورای اسلامی گفت: در قانون یک قانون مالیاتی مربوط به حمل و نقل و مشکلات حمل و نقل مربوط به وزارت نفت وجود دارد ، اما هنوز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این درآمد در بودجه سالانه مشخص شده است ، توضیح داد: “ما باید حمل و نقل عمومی را مدرن کنیم و قطعات یدکی خودروها را از طریق این کد درآمد ارائه دهیم.”

حیدری خاطرنشان کرد: دومین کد درآمد برای حل مشکلات ترافیکی تخلفات رانندگی است. طبق قانون ، 50 درصد از تخلفات رانندگی به شهرداری ها پرداخت می شود تا در حمل و نقل عمومی و مسائل مربوط به ترافیک هزینه کنند. متأسفانه این نکته مهم محقق نشده است و نیاز به پیگیری دارد.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه همه مشکلات از نظر فیزیکی قابل حل نیستند ، گفت: ارتباط. به

حیدری انضباط اجتماعی را یکی از موضوعات برجسته شورای بندرعباس دانست و اظهار داشت:

وی سه بعد نقش نظارتی شورای شهر را تشریح کرد. نظارت بر تصویب شورای شهر ، نظارت بر تعهدات قانونی شهرداری و نظارت بر عملکرد مدیران در ارائه خدمات متناسب با خدمات شورا.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: “پس از بازدید از شهر بندرعباس و چند منطقه دیگر ، مشخص شد که بسیاری از مشکلات ناشی از تصمیمات و تصمیمات از نوع جزیره ای است که توجه عموم را به خود جلب نکرده است. این روند نیاز به تغییر دارد. “

وی با تأکید بر بازدید سایت توسط مدیران شهری ، توضیح می دهد: “وقتی مدیران شهری از سایت بازدید می کنند ، از میز خود خارج می شوند و وارد حوزه تصمیم گیری اجتماعی می شوند و در نهایت ضریب تصمیم گیری را کاهش می دهند.”

حیدری اصلاحات بودجه ای را با هدف اولویت بندی توجه به مناطق کم درآمد بررسی و پیشنهاد کرد. در نظر بگیرید که بسیاری از گروه ها صنایع دستی می فروشند. باید برای آنها برنامه ریزی شود و مکانی برای آنها در نظر گرفته شود.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به بازار ماهی در بندرعباس و منطقه ماهیگیری در بازار گفت:

همانطور که حیدری اظهار داشت: این سازمان این امکان را حراج متقاضیان می دانست و سال گذشته یک نفر با 25 میلیون تومان برنده شد. با این حال ، وضعیت هنوز نامشخص است و ما باید موضوع را با کمیته حقوقی مطرح کرده و پیگیری کنیم تا حقوق هیچ کس ضایع نشود.

وی گفت: “ما انتظار داریم که کمیته دائمی شورای شهر نامه ها ، بخش ها و دستورالعمل های سایر سازمان ها را که به طور محرمانه در جلسات عمومی برچسب گذاری نشده اند به اعضای شورای شهر ارائه دهد.

دکمه بازگشت به بالا