فرهنگی

کرامت انسان‌ها در رزمایش کمک مؤمنانه حفظ می‌شود

جهاد و معلم اخلاق گفت: “امروز خدمت به قربانیان اصلی ترین رسالت دلسوزی ، همدلی و یاری وفادار است.”

به گزارش گزارشگر یک ، استاد حوزه علمیه و دانشگاه حجت الاسلام صادق خدایی اظهار داشت: آنها می توانند بر این بحران غلبه کنند. البته این کمک ها و حمایت ها باید از حفظ کرامت شخصی و کرامت انسانی اطمینان حاصل کند.

وی افزود: در ایالت البرز با ادغام توانمندیهای مردم و کمکهای خیرخواهانه در قالب تمرین همدلی ، همدلی و کمکهای مومن ، بار مردم را کاهش خواهیم داد.

خدایی خاطرنشان کرد: وی ادامه داد: ما توانستیم ضمن دریافت تلاوت ، همدلی و کمک وفادار ، بسته های معیشت و پول نقد را از مردم و اهدا کنندگان جمع آوری کنیم و در مراحل مختلف به فقرا و افراد فقیر توزیع می شود اما برخی و سوم کار ادامه خواهد یافت. ” به زودی تکمیل می شود. در مرحله سوم ، حدود 700 بسته معیشت در 18 و 19 اردیبهشت در جوامع هدف توزیع شد.

جهادگران گفتند: “این گروه زیرزمینی در چارچوب این جنبش بیش از 4000 وضعیت معیشتی را برای جامعه هدف تهیه کرده است.

خدایی خاطرنشان کرد: “طبق پیشنهاد نهایی ، چندین کوپن خرید آماده توزیع در بین فقرا بود تا در بین فقرا توزیع شود ، بنابراین با یکی از فروشگاه های نصیرشهر در منطقه البرز مشورت کردیم تا به خانواده منتخب خدمات دهیم.” هر خانوار باید بتواند حداکثر 6 میلیون ریال از طریق اوراق خریداری کند.

وی گفت: حدود 20 میلیون پول نقد جمع آوری شده بخشی از هدیه عمومی است که باید به عنوان کارت هدیه به فقرا توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: “روز قبل از عید سعید فطر ، ما می خواهیم هدایای نقدی افراد را به شما ارائه دهیم. طبق خواست خدا حدود 40 تا 50 میلیون تومان برای قربانیان واقعی فراهم می شود. به همین دلیل ، افراد فقیر به همراه پاسخ دهندگان گروه هایی برای شناسایی اطلاعات خانواده های آسیب پذیر و فقیر سازماندهی شدند.

كودا در پایان خاطرنشان كرد: ما می توانیم اطلاعات و آماری درباره کمکهای مختلف را در قالب این نهضت جمع آوری كرده و در اختیار مردم و دستگاههای مسئول قرار دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا