اجتماع

کرونایی های بدون علامت چگونه درمان می شوند؟

یک متخصص بیماریهای عفونی نحوه درمان بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب بدون علامت را شرح داده است.

در مصاحبه با گزارشگر یک ، دکتر مینو مهرزوی با بیان اینکه بیماران پناهنده عروق بیماری کرونا باید از چه مواردی پیروی کنند ، گفت: “اول از همه ، لازم به ذکر است که 25 میلیون نفر مبتلا به تاج بیماری هستند. بنابراین ، بر اساس داده ها و مدل های دینامیکی ، ما این آمار را بر اساس مجموعه معیارها تخمین می زنیم. بنابراین تخمین می زنیم 25 میلیون نفر مبتلا به این بیماری هستند.

“این یک آزمایش تشخیصی برای 25 میلیون نفر نبود زیرا بسیاری از افراد بدون علامت بودند.”

دکتر مهرز گفت: اگر بیمار بیماری عروق بیماری کرونا داشته باشد اما علائمی نداشته باشد ، باید این بیماری مشاهده شود و در صورت امکان در یک اتاق جداگانه قرار گیرد. هرکسی که شیردهی می کند و یا غذا می خورد ، باید ماسک بپوشد و 1.5 متر از بیمار فاصله داشته باشد. توصیه نمی شود این افراد خیلی نزدیک خانواده باشند.

وی گفت: برای بیماران مبتلا به تصادفی ، قرنطینه از 3 تا 7 روز کافی است و می توان از ماسک استفاده کرد. دوره قرنطینه در بیماران بدون علامت ممکن است کوتاهتر باشد و بعد از 10 روز ممکن است قرنطینه شود ، اما افراد مبتلا به علائم باید حداقل 14 روز در قرنطینه باشند.

مهرز گفت: “افراد مبتلا به بیماری انسداد قلب و عروق بیماری کرونا در عین حال نیازی به مصرف دارو ندارند.” درمان سرپایی معمولاً برای بیماران مبتلا به بیماری خفیف عروق بیماری کرونا قلب در دسترس نیست. البته افراد مبتلا به عفونت بسیار خفیف گاهی اوقات می توانند از کلروکین استفاده کنند ، اما به طور کلی این افراد نیازی به درمان خاصی ندارند و برای تغذیه مناسب و قرنطینه کافی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا