اجتماع

کرونای انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم؟

آیا کهگیلویه و بویراحمد تاج انگلیس داشت؟

گزارشگر یک / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: “تاکنون هیچ رفتار غیرطبیعی و متناوبی تاج انگلیس در استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است.”

پرویز یزدان پناه در مصاحبه با خبرنگار گزارشگر یک افزود: “ما امیدواریم که دولت با پیروی از پروتکل بهداشتی این ایالت و شرکت نکردن در جلسات تحت هر موضوعی ، تاج انگلیس را نبیند.”
وی افزود: در حال حاضر بیمارستان های استان كهگیلویه و بویراحمد 135 بیمار مشكوك و قطعی عروق كرونر دارند كه 35 نفر در بخش مراقبت های ویژه و 9 بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته ، یک مورد مرگ تاج گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است و تعداد مرگ و میر تاج گذاری در این ایالت را به 433 نفر افزایش داده است.
یزدان پناه گفت: “از زمان شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد ، 24100 بیمار ویروس کرونا ، که 90٪ بیماران ویروسی کرونا را تشکیل می دهند ، بهبود یافته اند.”
وی ادامه داد: امروز 704 نمونه در این زمینه داریم که 90٪ آنها مثبت بوده و عمده موارد مثبت مربوط به شهرهای بویراحمد ، گچساران ، کهگیلویه و بهمئی بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سه شهر بویراحمد ، کهگیلویه و گچساران از زرد به رنگ فعلی در نارنجی کرونا تغییر رنگ داده اند و شهرهای دنا ، باشت ، چرام ، لنده ، بهمئی و کرونا مارگون که در حالت آبی بود اکنون در موقعیت تاج زرد قرار دارد.
یزدان پناه تأکید کرد: من به مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه می کنم که از انجام عادی عروق کرونا خودداری کنند ، از پروتکل های بهداشتی پیروی کنند ، در جلسات با هر موضوع و مدت زمانی شرکت نکنند ، ماسک بزنند و فاصله بدنی را رعایت کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت تاج قرمز در برخی از شهرهای ایالت كوزستان ، مردم استان كهگیلویه و بویراحمد باید از سفر به این استانها خودداری كنند و همچنین افرادی كه از مناطق سردسیر استان هستند باید از سفر به شهرهای گرمسیری خودداری كنند. انجام دهید.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا