اقتصادی

کرونا در پرواز خالی نادیده گرفته شد؟!

پروازهای داخلی رونق می یابد با افزایش سفرهایشان ، نیاز به نکات بهداشتی برای سفر از هر زمان دیگری بدتر است ، اما در برخی موارد به نظر نمی رسد این نکات را دنبال کنید.

به گزارش گزارشگر یک ، صبح امروز پرواز تهران – مشهد با ظرفیت تقریباً یک سوم یا کمتر انجام شد و برخی از مسافران فواصل اجتماعی را رعایت نکردند و از ماسک استفاده کردند. شرکت هواپیمایی به تخلف رسیدگی می کند.

ساعت 8:50 بامداد امروز پرواز ایران – ایرتور 960 از فرودگاه مهراهاد به مشهد عزیمت کرد ، با تعداد کمی مسافر و یک بسته بهداشتی مسافت اجتماعی با یک فضای کروی پرواز برای مسافران در حالی که بیش از دو سوم کابین خلبان خالی است. با وجود بودن ، برخی از مسافران در هنگام پرواز توجه زیادی به استفاده از ماسک نکرده اند. برای پیگیری این موارد که مسافران از آن اعتراض می کنند ، برای یافتن علت به سراغ شرکت های هواپیمایی و هواپیمایی کشوری رفتیم.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ، رضا رضایی به گزارشگر یک گفت که چرا آنها پروتکل این پرواز را رعایت نکردند. با توجه به استفاده از ماسک ، پروتکل در کلیه پروازها پیگیری می شود و کلیه کالاهای بهداشتی لازم از جمله ماسک ، دستکش ، الکل و غیره به مسافر ارائه می شود ، اما در صورت عدم رعایت مسافر پروتکل ، هشدار لازم نمایش داده می شود. .

“یکی از دلایل عدم رعایت فاصله اجتماعی کابین هواپیما به این دلیل است که باید مرکز ثقل هواپیما را رعایت کنیم و به درستی مسافران را قرار دهیم.”

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با گزارشگر یک اظهار داشت: شرکت هواپیمایی و کلیه اشخاص ذینفع که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری منوط به اعطای پروتکل هواپیمایی بهداشت از گزارشگر یک شده اند باید این امر را رعایت کنند و اقدامات احتیاطی را انجام دهند. شما باید درست مثل استفاده از ماسک به داخل کابین خلبان وارد شوید.

سخنگوی آژانس هواپیمایی هواپیمایی گفت: کلیه عوامل مرتبط از جمله خدمه پرواز باید نظارت کافی در داخل کابین خلبان داشته باشند و در صورت عدم رعایت نکات احتمالی ، محدودیت ها و سایر تخلفات متخلف ممکن است رخ دهد.

جعفرزاده ادامه داد: وی ادامه داد: اگر ذینفعان صنعت هواپیمایی یا صنعت هوانوردی اقدامات احتیاطی منتشر شده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند ، در صورت اخطار اولیه و ادعا در مرحله بعدی این تخلفات را انجام می دهند ، فعالیت های اولویت دار و هواپیما در خدمت بوده و درنهایت با سایر تصادفات نقض می شوند. صبر کنید

وی تصریح کرد: در کشورهایی که کشور پیشرفت مهمی در کنترل ویروس داشته است ، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برای مبارزه با ویروس تاج می تواند به سلامتی فرد آسیب برساند. الزامات بهداشتی در مقابله با ویروس تاج از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا بسیاری از افراد این روزها ضمن کاهش پرواز و لغو بلیط سفر در خانه می مانند ، اما اگر این کار را نکنید ، برخی از توصیه ها و توصیه های هواپیمایی را دنبال می کنند. .

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سؤال دیگری درباره چگونگی قرار گرفتن فضاپیمای اجتماعی کابین خلبان در دستورالعمل های ارتباط با هواپیمایی گفت: “اگر هواپیما حجم پرواز کم داشته باشد و صندلی های خالی وجود داشته باشد ، پرواز قدیمی و آن هواپیمایی در حال پرواز است.” گفت از نظر ما اقدامات قبل از ورود به هواپیما بسیار مهم است بنابراین باید فاصله اجتماعی موجود در کابین مسافر را رعایت کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا