ورزشی

کرونا چگونه میناوند و انصاریان را از مردم گرفت؟/ برخورد جدی‌تر با بیماری ناشناخته

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، ورزش ایران هفته گذشته با دو اتفاق وحشتناک روبرو شد و مهرداد میناوند و علی انصاریان ستاره سابق تیم ملی و باشگاه های پرسپولیس و استگال را از دست دادند. متأسفانه ، این دو شخصیت محبوب بر اثر ویروس کرونا مردند و تلاش های کادر پزشکی برای احیای آنها بی فایده بود.

مرگ گروه مینا و انصاری آن که طرفداران زیادی داشت بر موج اندوه جامعه غلبه کرد ، روز گذشته هفتمین روز درگذشت گروه مینا بود و انصاری آن امروز به خاک سپرده شد. یافتن علت مرگ این فوتبالیست محبوب برای نجات پزشکی جامعه از ویروس کرونا ، نه کسانی که مورد توجه و مخالفت افراد عاطفی نیستند ، بهتر است دلایل اصلی زیر را بیابید: او که یک فوتبالیست سابق ملی ایران بود ، توجه بیشتری به رعایت پروتکل های بهداشتی داشت.

خبر بستری شدن مهرداد میناوند در تاریخ 20 ژانویه گزارش شد و تنها سه روز بعد علی انصاریان برای معالجه به رختخواب رفت. تلاش پزشکان برای نجات میناوند آغاز شد و انصاریان تحت معالجه قرار گرفتند. با وجود تلاش های گسترده برای نجات جان مهرداد ، وی در 29 فوریه به علت آمبولی ریوی تسلیم کرونا شد. البته همچنین ذکر شد که یکی از دلایل مرگ مینا بند یک بیماری زمینه ای بود. انصاریان که هیچ بیماری خاصی نداشت ، دیروز یک هفته پس از دوست و هم تیمی درگذشت. این در شرایطی اتفاق افتاد که تلاش بیشتری برای اطمینان بیشتر از اینکه این افراد از این آسیب روانی رنج نبرند ، اما به نتیجه مطلوب نرسند ، تلاش شد.

علل میناوند و انصاریان در کرونا

پس از خواب مینا باند و انصاریان در رختخواب ، گزارش شد که این دو مرد در ساعات مختلف روز به ویروس کرونا در کلینیک دندانپزشکی آلوده شده اند ، اما این مورد تأیید نشده است زیرا فاصله بین شروع علائم بین مینا باند و انصاریان بوده است. . مدت ها قبل از ورود به کلینیک ، تأیید نشده بود که این دو بیمار می توانند بیمار شوند.

علی آنسا ریحانا

مشکل بعدی که تا حد زیادی تأیید شده این است که علی انصاریان بیماری را از مهد مینابند به ارث برده است زیرا علائم بیماری زودتر از مهد مینابند ظاهر شد و وی درگذشت. دو مردی که برای تماشای ویژه برنامه فوتبال پایتخت ، دربی عصر دوشنبه ، دوشنبه ، 13 ژانویه شرکت کردند ، گفتند که به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشت برنامه ، آلوده شده اند ، اما در این میان ، یک مسئله بسیار مهم از قلم افتاد و دو پیشکسوت فوتبال به دکتر مراجعه می کردند.

به گفته پزشکان ، مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان هنگامی که بیش از 80٪ از ریه های آنها به ویروس کرونا آلوده شده بود ، به پزشک مراجعه کردند و احیای هر دو بسیار دشوار بود. هر دو مورد فوتی بسیار محبوب بودند و مرگ آنها موجی از اندوه را برای جامعه به همراه داشت ، اما با توجه به اینکه یک سال از بیماری عروق کرونا ویروس در ایران می گذرد ، مکرراً توصیه می شود از درمان های معمول و درمان های خانگی پرهیز کنید. این بیماری بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت و در صورت تصویب اقدامات درمانی باید تحت نظر پزشک انجام شود ، اما دو فوتبالیست ملی پوش ایرانی زودتر از مراجعه به پزشک خودداری کردند.

در این میان ، مسئله مهم دیگر این است که به هیچ وجه قصد قضاوت درباره متوفی و ​​انصاریان وجود ندارد. ممکن است دلیلی وجود داشته باشد که آنها دیر به پزشک مراجعه کرده اند. شاید آنها در شرایطی بودند که شرایط مراجعه به پزشک وجود نداشت. مشکل اصلی این است که هیچ واکسن قطعی علیه ویروس کرونا پیدا نشده است و اطمینان 100 درصدی وجود ندارد که بهترین واکسن از عفونت جلوگیری می کند ، بنابراین هر کس باید بلافاصله با ظهور علائم به پزشک مراجعه کند. البته این تضمین کننده سلامتی نیست ، اما میزان بقای شما را افزایش می دهد.

مرگ مهرداد میناوند و علی انصاریان بسیار دردناک بود و بیش از همه باعث استکبار اعضای خانواده شد. میناوند تازه ازدواج کرده بود و مادر انصاریان که پسرش بسیار به او وابسته بود از این نظر بسیار صدمه دید. نزدیک به 60 هزار نفر در ایران بر اثر ویروس کرونا ویران شده اند و پزشکان می گویند همین تعداد در خانوارها فوت کرده اند ، نه آمار. همه این متوفیان زنده مانده اند و توصیه می شود برای کاهش مرگ و میر بیشتر به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه شود.

مهد مینا بند علی انصاریان

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا