عمومی

کری‌خواندن با گل خورده! – گزارشگر یک

فوتبال ایران مرزهای همه دنیا را زیر پا می گذارد. تعمیم فوتبال ایران و میزان کم شنوایی به جای عجیبی می رسد. به عبارت دیگر ، کم کم قدرت منطق کاهش می یابد و چیز تعجب برانگیزی می شنوید.

به گزارش گزارشگر یک همشهری وی نوشت: “همانطور که انتظار می رفت ، پرسپولیس برای شکست شاهین بندر عامری کار سختی نکرد.” سرخپوشان با یک نیمه دوم تکان دهنده و بوی شگفت انگیز پس از استراحت در نیمه اول مسابقه 4-1 مسابقه را به پایان بردند. از این طریق آنها به 8 تیم آخر مسابقات رسیده اند و باید صبر کنند تا قرعه کشی حریف بعدی را بشناسد. متأسفانه در مرحله بعدی دیگر تیم دسته دومی وجود ندارد و سرخپوشان باید در برابر تیم های سطح بالاتر بازی کنند!

ابتدا لازم است گزارش مطلوب و با کیفیت گزارشگر بوشهر را ذکر کنیم. به ویژه در یکی دو سال گذشته ، مخاطبان تلویزیون ایران بسیاری از گزارشگران فوتبال “دردناک” را از دست داده اند. و اکنون ، حتی در تهران ، قدرت خوبی در این منطقه وجود ندارد. با این حال ، یکی از دوستان بوشهری با تسلط خوب ، اطلاعات دقیق ، بدون گفتمان و تبعیت بی طرفانه ، گزارش مثبت و لذت بخشی را منتشر کرد. اگر به هر دلیلی مجبور شدید بخشی از این مسابقه را از رادیو ورزش گوش دهید ، باید با ما باور کنید که حتی گزارشگران رادیو در مرکز بوشهر نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند. دستها پایین!

سفیدپوستان امسال یک رویای دوگانه دارند. این به معنای قهرمانی در لیگ ، اعتصاب و فتح جام است. آنها آنجا اصرار می کنند و اکنون مانند آب آشامیدنی به رودخانه هشتم رسیده اند. با این وجود موانعی وجود دارد که مهمترین آنها ساختار دفاعی قرمزها است. اکنون باید شفاف سازی کنم که پرسپولیس سخت تلاش می کند تا با این قلعه شکننده به جام برسد. قرمز تقریباً همه گل ها را می خورد. گوا به بندر عامری ، الوحده به سپاهان. در پنج مسابقه اخیر ، استه گالمن موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس نشد و این کلین شیت در حضور علی شوذایی از روی دروازه به گل رسید. وقتی همه این فرصت های گل به رقیبان از هر سطح داده می شود ، حتی در مسابقات برابر حریفان رده دوم مشکلات شغلی وجود دارد ، مگر اینکه مدیر جرات کند به سید جلال حسینی 40 ساله استراحت دهد. ما در زمانی هستیم که می توانیم با تکرار اشتباهات دفاعی خود به راحتی “هر چیزی” را به “هیچ” تبدیل کنیم.

آیا مهدی عبدی با 2 گلی که به ثمر رساند دوباره زنده شد؟ قضاوت به همین سادگی نیست. کیفیت تیم رقیب در سطحی نبود که بتواند این خوش بینی را به مخاطب بدهد. همچنین او در خط حمله حریف قدرتمندی دارد. شهریار مقانلو به یکی از مهمترین بازیکنان تیم تبدیل شده است. بنابراین طبیعتاً عبدی باید به نیمکت برگردد. با این حال ، این دبل می تواند او را به دسته تعویض ها برگرداند و فرصت های بازی بیشتری به او بدهد. وقتی این اتفاق می افتد ، عبدی باید خیلی بهتر از فرصت هایش استفاده کند. برای ماندن در پرسپولیس در فصل آینده باید در کمترین زمان باقی مانده خود را نشان دهید. عبدی بازیکن با استعدادی است و قبلاً یک گل مهم به ثمر رسانده است. بنابراین ، احتمالاً به اوج خواهد رسید ، اما به هیچ وجه پروژه آسانی نیست.

پس از این مسابقه ، مدیر رسانه ای پرسپولیس اعلام کرد که یحیی گل محمدی در اعتراض به اظهارات برخی از مجریان و کارشناسان این برنامه تلویزیونی ، ایستگاه رادیویی را تحریم کرده و تا عذرخواهی رسمی ، در مطبوعات حاضر نخواهد شد. این یکی از رفتارهای عجیب برخی مربیان ایرانی است. همه ایرادات تلویزیون در جای خود است ، اما دنیا و مردم برای اینکه راضی باشند باید صبح تا شب از شما تعریف کنند؟ چرا اینقدر لاغر است؟ همه تلویزیون های دولتی و غیر دولتی برای مربیان و بازیکنان اروپایی چه کاری انجام می دهند؟ از این گذشته ، انتقادها ، شوخی ها در همه جا وجود دارد و شاید حتی بی عدالتی هم باشد. اگر مربی یک تیم بزرگ و محبوب هستید تعجبی ندارد که همه موارد درست و غلط در مورد شما ساخته شده است. چه معنایی دارد که بلافاصله بگویید “من یک قهرمان هستم”؟

کری با گل آواز می خواند!

فوتبال ایران مرزهای همه دنیا را زیر پا می گذارد. تعمیم فوتبال ایران و میزان کم شنوایی به جای عجیبی می رسد. به عبارت دیگر ، کم کم قدرت منطق کاهش می یابد و چیز تعجب آور می شنوید. به عنوان مثال ، پس از بازی پرسپولیس با شاهین بندر امیری ، هواداران بسیاری از تیم ها فرصتی برای گلزنی پیدا کردند و به آواز استقلال پرداختند. موضوع این بود که تیم دسته دوم بندر عامری به پرسپولیس یک گل زد اما استقلال ناکام ماند! حالا می خواهم چنین آهنگ هایی محدود به همان شبکه های اجتماعی باشد. شخصی مانند مرتضی فنونی زاده در مصاحبه با خبرگزاری رسمی کشور این حرف را نمی زند. فرض کنید همین ناشنوایان نگران این بودند که ماجرای دیدار با کتی کای وقتی بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد ، تکرار شود. نکته این است که ، از نظر آزار و اذیت تیم حریف ، شما به مکان هایی می رسید که بشر هرگز به آنها نرسیده است. اگر همه چیز شوخی و خیال باشد مشکلی نیست ، اما خسارت این احمق ها به فوتبال ایران بسیار عمیق و جدی است. اگر این کار را آسان انجام دهیم ، مربیان جرات استفاده از جوانان ، حداقل در مسابقات ساده ترک تحصیل را دارند و این برای منافع آینده همان باشگاه است. “اما ما آنقدر وسواس فكر كرده ايم و چنان لغزش رقيب خود را گرفتار كرده ايم كه در مسابقه با تيم دسته دوم ، نايب قهرمان آسيا در صحنه با نگراني بسيار سرگرم مي شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا