استان ها

کسب 5 مقام کشوری توسط دانشجویان خراسان رضوی در مسابقات قرآن و عترت

حجت‌الاسلام سیدمهدی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در مشهد اعلام کرد که پنج نفر از دانشجویان دانشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، سبزوار و سبزوار و دانشگاه‌ها رتبه‌های اول و دوم رشته‌های مختلف بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی را به خود اختصاص داده‌اند. دهنده

وی بیان کرد: بر اساس نتایج اعلام شده این دوره از مسابقات، مبین محمدرجبی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد رتبه نخست کشور در مسابقات کتبی نهج‌البلاغه را کسب کرد. ی ایی ز از واح شه خ خ ر ه خاخ ا ز ز ز از و زاس ت و ا ه د فظ فظ ۲۰ جزء ی ر ا ر.

طاهری افزود: در جشنواره هنر و ادبیات این دوره از مسابقات، مهدی صحرایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در رشته شعر، رتبه اول کشور را کسب کرد و امیرعباس اسمی‌زاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان نیز موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته اپلیکیشن شد. شد.

دبیر قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در این دوره از مسابقات محمد علیزاده کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد شورای مشهد موفق به کسب رتبه نخست رشته تحقیق را در بخش کسب و کار می کنند.

وی خبر داد: مبین محمدرجبی علاوه بر کسب رتبه در این مسابقات به مسابقات سراسری دانشگاههای کشور نیز راه پیدا کرد که در آنجا نیز موفق به کسب رتبه دوم در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه شد.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا