اجتماع

کشف بیش از ۷۰ هزار ماینر در کشور

رئیس پلیس اقتصادی و امنیتی ناجا از کشف بیش از 70 هزار معدنچی در ایالات متحده خبر داد

سردار محمدرضا مقیمی در مصاحبه با گزارشگر یک ، وی در مورد پاسخ پلیس به استخراج غیرقانونی کد ارز گفت: “وقتی صحبت از دستگاه های استخراج یا استخراج کد ارز می شود ، این دستگاه ها قاچاق می شوند و ما همچنین از صنعت برق کشور به طور غیرقانونی استفاده می کنیم.” عواقب اقتصادی و اجتماعی دارد. “خاموشی یکی از این عواقب است. بنابراین پلیس با این موارد برخورد می کند.

وی گفت: از آغاز گسترش کد ارز در جهان و از این رو در کشور ما ، حدود 72000 استخراج کننده در ایالات متحده مصادره شده است. “از آغاز سال جاری ، حدود 3000 معدنچی توقیف شده و به مناطق مربوطه حمل شده و با متخلفان برخورد شده است.

وی گفت: برداشتن کد ارز دارای سه قسمت خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی است و پلیس به طور قانونی با این موارد برخورد خواهد کرد و در این مدت افراد به دلیل انجام همان عمل مجرمانه دستگیر شده اند.

“قاچاق معدنچیان” دستگاه استخراج رمزهای ورود جدید نیست و ما با دستگاه های فرسوده و منسوخ وارد کشور می شویم. جای تعجب نیست که چنین دستگاهی عمر مفیدی دارد و عملکرد مثبتی ندارد. همچنین هزینه بیشتری دارد و برق مصرف می کند.

مقیمی با بیان اینکه برخی از سازمان ها و م institutionsسسات نیز در این زمینه فعال هستند ، افزود: “ما در این باره اخبار داریم و باید با این موارد کنار بیاییم.”

وی در مورد استخراج مجاز ، گفت: “برخی از افراد مجوز دارند ، به این معنی که بارهای شبکه ملی را برای تولید برق و تأمین انرژی آنها وارد نمی کنند.” این چیزها در فضایی که ایجاد می کنند کار می کنند. پلیس با موارد غیرقانونی برخورد می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا