استان ها

کشور تاب و تحمل آزمون و خطا را ندارد 

گزارشگر یک/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور تاب و تحمل آزمون و خطا را ندارد، گفت: بعد از ده سال تعطیلی اقتصادی و انتخاب برجامِ نافرجام، اکنون باید در انتخاب رئیس جمهور جدید دقت کرد.

احمد راستینه ۲۶ خردادماه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی اولین میدان عرضه دام چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این پروژه طی سه سال پیگیری مسئولین امروز به نتیجه رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: بعد از ده سال تعطیلی اقتصادی و انتخاب برجامِ نافرجام، اکنون باید در انتخاب رئیس جمهور جدید دقت کرد.

وی راه شهید رئیسی را اعتماد به درون کشور، مردمی‌سازی اقتصاد، توجه به ظرفیت‌های مردمی و حضور میدانی در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: سفرهای استانی رئیس جمهور شهید در استان‌های مختلف در سراسر کشور حاکی از تکیه ایشان به ظرفیت‌های مردمی و تولیدکنندگان داخلی است.

راستینه با بیان اینکه چالش آب در چهارمحال و بختیاری بدون حضور شهید رئیسی حل نمی‌شد، ادامه داد: امروز کشور نیازمند یک رئیس جمهور جهادی، پر کار و باانگیزه‌های دقیق در حوزه‌های دفاع از حقوق مردم است.

وی با اشاره به اینکه راه نجات کشور اتکا به ظرفیت‌های مردمی است‌، بیان کرد: حمایت از دامدار، کشاورز و تولیدکنندگان داخلی نشان می‌دهد که این کشور چشم به بیگانگان ندوخته و مستقل روی پای خود استوار ایستاده است.

 این نماینده مجلس گفت: اراده دولت با تصویب قانون امنیت غذایی و کمک به تولید کنندگان داخلی در موارد متعددی از جمله خرید تضمینی گندم، حمایت از دامدار در تثبیت قیمت گوشت قرمز و کمک به حوزه نهاده‌ها و… است‌.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا