عمومی

کمک های عکاسان باعث می شود تا اعضای جامعه به نبرد علیه کرونا بپیوندند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ناصر افراسیابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز عکاسی بخشی از زندگی بشر است و از اهمیت ویژه ای در رسانه ها برخوردار است.

وی با اشاره به تأثیر این فیلم بر سایر ابزارهای رسانه ای ، گفت: عکاسی زبانی بین المللی است که محدود به نژاد ، قومیت یا فرهنگ نیست.

همانطور که عکاس بیان کرد: “عکاسان چشم افراد بیدار هستند که می توانند از طریق آثار خود جنبه های پنهان جامعه را نقاشی کنند.”

افراسیابی با بیان درباره نقش هنر و رسانه در افزایش آگاهی عمومی و روان سازی موضوعات مهم ملی ، اظهار داشت: رسانه ها در موضوعات مختلف از جمله سبک زندگی ، رفتار اجتماعی و فرهنگی مردم نقش برجسته ای دارند.

وی تأکید کرد: “در این روش پخش از مهمترین تأثیرات رسانه است. این امر علاوه بر انتقال و انتقال ویژگی های استراتژیک می تواند ویژگی های محیطی را بیان کند.”

قاضی جشنواره ملی عکس “مدافعان سلامتی” گفت: به عنوان مثال در شرایط فعلی ، عکاسی یکی از ابزارهای رسانه ای موثر برای ایجاد تأثیر بنیادی در آموزش محیط زیست است. عفونت تاج است.

افراسیابی افزود: به عبارت دیگر ، کار عکاسان در بیان خدمات مدافعان سلامت تأثیر چشمگیری بر چشم و ذهن عموم گذاشته و باعث افزایش مشارکت اعضای جامعه در مبارزه با این ویروس شده است.

وی گفت: “این روزها.” Coronograph به جای ماسک ، تصاویر لباس پزشکی را برای پزشکان و پرستاران یا کبودی ها منتشر کنید سپر آنها علاوه بر بیان جنبه های تلاش روزمره مدافعان بهداشت ، تأثیر عمیقی بر مخاطبان و حمایت روزافزون آنها از اتحاد ملی در مبارزه با ویروس داشته اند. تاج دنبال کرده اند

عکاس می گوید: “بر اساس گفته های گفته شده ، عکاسی می تواند همه زمینه ها را متحول و متحول کند.”

افراسیابی ادامه داد: امروزه با همت مسئولان و کادر پزشکی ، مشارکت و همکاری مردم و در واقع ظهور هنر عکاسی ، وقف و اتحادیه ملی برای مبارزه با ویروس انجام می شود. تاج رخ داده است.

وی همچنین با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره ملی عکس مدافعان سلامت خاطر نشان کرد: این جشنواره علاوه بر توضیح زبان مشترک در شرایط فعلی ، به ایجاد و تقویت زیرساخت های کشور در بخش بهداشت کمک می کند.


انتشارات سایت به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا