عمومی

گروه‌های جهادی در خط مقدم سازندگی/تفکر دفاع مقدس ادامه دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی اصلانی زاویه شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدای جهادگر دفاع مقدس در خلخال اظهار داشت: این شهدای مدافع حرم در شهرستان خلخال در حال برگزاری است. بین دو حماسه عاشورا و دفاع مقدس».

وی گفت: امروز با سربلندی فکر و اندیشه رزمندگان و شهدای مدافع حرم، در بین جوانان جهادی در قالب گروه جهادی باجی در خط مقدم خدمت به مردم ادامه دارد.

دبیر کنگره ملی شهدای جهادگر استان اردبیل گفت: استان بعد از هشت سال تمام فشارها را روی جنگ نظامی وارد کرده است و اکنون با جنگ اقتصادی تلاش می کند مردم را تحت فشار بگذارد.

اصلانی افزود: بسیج بخشی از مردم و زاده انقلاب اسلامی است و فرزندان این انقلاب هم در جنگ های دفاع مقدس و هم در جنگ های تمام عیار اقتصادی وجود دارند.

وی گفت: امروز گروه جهادی بسیج در ادامه راه مدافع مقدس شهدای جهادگر خدمت بی منت به مردم است و این نیروی مؤمن خود را خدمتگزار مردم می بیند.

دبیرکل کنگره ملی شهدای جهادگر استان اردبیل افزود: این به طور طبیعی ایده پیگیری یک اقتصاد عدالت محور را ایجاد می کند.”

وی گفت: اقدامات جهادگران بسیج در مبارزه با کووید 19 و تسریع در روند واکسیناسیون نشان دهنده کارآمدی بسیج بوده و نشان می دهد که بسیج در حال تبدیل تهدیدها به فرصت است.

اصلانی گفت: تکریم خانواده معظم شهدا به عنوان اسناد زنده ایثار و شهادت وظیفه اخلاقی، انسانی و دینی هر فرد و مجموعه فردی و اداری است.

گروه های جهادی همچنان پیشتاز سازندگی هستند/ به فکر دفاع مقدس هستند

دکمه بازگشت به بالا