اقتصادی

گزارشی از مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل بانک سپه

مراسم تودیع محمدکاظم چغدادی مدیرعامل سابق بانک سپه و معارفه آیت الله ابراهیمی مدیرعامل جدید بانک سپه با حضور وزیر اقتصاد و مقامات لشکری ​​و کشوری برگزار شد.

به گزارش گزارشگر یک، به نقل از بانک سپه، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در این مراسم، حرکت نظام بانکی به سمت عدالت و بهره وری را مهمترین خواسته دولت از نظام بانکی کشور دانست. کمک به بعد عدالت اجتماعی با رعایت تولید درون زا و موازین شرعی و قانونی یکی از مهمترین وظایف نظام بانکی ملی است.
وی با اشاره به اهمیت حقوق فعالان اقتصادی در این حوزه و لزوم شفافیت در شبکه بانکی گفت: منافع و ضمانت های قابل رسیدگی.
ضمن تاکید بر اجرای کامل قانون، سایر اهداف توسعه بانکی از جمله اجرای مصوبات شورای پول و اعتبار و دور شدن از کارآفرینی غیرضروری و سرمایه گذاری های کلان و چشمگیر در کشور از دیگر اهداف بانکداری است. سیستم. اولویت
بانک ها باید در گشایش جبهه های سرمایه گذاری جدید در کشور پیشتاز باشند.

خاندوزی با اشاره به نقش موثر بانک سپه در پروژه های مهمی چون گل گهر، چادرملو، سیمان هرمزگان و بید بلند گفت: گشایش جبهه های سرمایه گذاری جدید در کشور
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: مقام معظم رهبری بر ضرورت تغییر نقش شبکه بانکی در دستور العمل قانون بودجه اشاره کردند و امیدواریم با تلاش های مدیر جدید بانکی شاهد آن چیزی باشیم که می توانیم ببینیم. شبکه بانکی دولتی از این نظر نسبت به عملکرد گذشته ناچیز است.»
بانک سپه با افتخار از آزمون بزرگ بیرون آمد

پروژه ادغام نظامی بانک سپه پروژه ای با ابعاد و بازیگران چندگانه توصیف شد و موفقیت این پروژه بزرگ بدون حاشیه بزرگ در کره حاصل درایت بانک سپه تلقی شد. مدیر بانک و ادغام بانک.
وزیر اقتصاد و دارایی در بخشی دیگر از سخنان خود از مدیرعامل جدید بانک سپه خواست همبستگی مدیران و کارکنان بانک سپه بزرگ را در دستور کار قرار دهد تا بانک سپه بزرگ به بزرگترین و موثرترین بازیگر تبدیل شود. سیستم بانکی کشور
خاندوزی به چالش های اصلی بانک سپه پرداخت و افزود: بیشتر دارایی های بلوکه شده یکی از چالش های بانک سپه است که در اکثر بانک ها وجود دارد و چالش های حقوقی، مالی و منابع انسانی بانک پس از فرآیند ادغام به دنبال خواهد داشت و پیش بینی می شود در کوتاه مدت مورد توجه قرار گیرد.
وی کسری ترازنامه به دلیل عدم تعادل در دارایی ها برای انتقال بدهی ها در جریان ادغام را از دیگر چالش های پیش روی بانک ها عنوان کرد. با اجرای کامل این منشور در پایان سال 1401 برنامه مهم بانک سیفا، انشالله گزارش کاملی از این اقدام مهم به رهبر معظم انقلاب بدهیم.
وزیر اقتصاد و دارایی اصلاح ساختار کسب و کار بانک سپه و زیرمجموعه های آن و تولید مرکزی و ایجاد توازن منطقه ای با شفافیت را از دیگر الزامات طرح بانک سپه برشمرد و خاطرنشان کرد:
سیفا; بزرگترین بانک دیجیتال خاورمیانه در تراز انقلاب اسلامی خواهد بود.

در این مراسم، ابراهیمی، مدیرعامل جدید سفا بانک با ایراد سخنرانی، طراحی خطوط کسب و کار با توجه به شرایط و ماموریت جدید محیطی، به روز رسانی فناوری های موجود، ایجاد سیستم جامع بانکی و تبدیل سیفا بانک به بزرگترین بانک دیجیتال جهان در خاورمیانه وی کمک به تحقق اهداف بانک را یکی از اهداف و اولویت های اصلی بانک اعلام کرد.
وی با قدردانی از زحمات و زحمات محمدکاظم چقازردی مدیرعامل اسبق این بانک در طی سالیان گذشته گفت: سلامت امروز بانک سپه حاصل بیش از 90 سال تلاش و مجاهدت مدیران و کارکنان این بانک است.
نیازهای سودآوری از طریق واسطه گری مالی و خدمات
وی با اشاره به تلاش بانک‌های داخلی برای کسب سود از طریق فعالیت‌های غیربانکی، خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین موجود کمتر بانکی وجود دارد که بتواند از طریق واسطه‌گری مالی سود کسب کند و در بخش خدمات، کارمزدها نمی‌تواند هزینه‌های جاری بانک‌ها را تامین کند. بانک ها برای کسب درآمد باید به فعالیت های مختلفی مانند حاکمیت شرکتی بپردازند. ادامه روند بهره مندی بانک ها از طریق کارآفرینی ریسکی است. بنابراین مراجع ذیربط ابتدا باید بر اساس مقررات جدید عمل کرده و رتبه بندی را اعمال کنند و سپس زمینه خروج بانک از شرکت را فراهم کنند.
مدیرعامل بانک سپه در سخنانی دیگر با اشاره به ادغام بانک‌های نظامی وابسته به بانک سپه گفت: امروز اولین بانک ایران با پنج بانک خصوصی به بزرگ‌ترین بانک کره تبدیل شده است. شرایط برای تکمیل ادغام کمی پیچیده تر است زیرا به عنوان یک بانک واحد در .
مدیریت نیروی کار و تقویت همدلی و هم افزایی؛ برنامه اولویت دار
ابراهیمی با بیان اینکه ادغام یک بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سفا علاوه بر برخی چالش ها، فرصت سودآوری را برای این بانک ایجاد کرده است، گفت: باید از آن به خوبی استفاده کنیم.
مدیرعامل بانک سپه گفت: توجه انسانی، همدلی و هم افزایی بین کارکنان را از اولویت های اصلی بانک انتخاب کردم. این بانک؛ بنابراین باید نیروی انسانی بانک تلفیقی را هر چه سریعتر با اتحاد و همدلی برای رسیدن به اهداف و چشم انداز بانک ساماندهی و بسیج کنیم.
وی با تاکید بر استفاده از همه توانمندی ها و شایستگی های بانک سپه گفت:
جوانان؛ تحقق بزرگترین مزیت رقابتی و بزرگترین بانک دیجیتال خاورمیانه و تراز انقلاب اسلامی
ابراهیمی بزرگترین نقطه قوت بانک سپه را تامین استعدادهای جوان عنوان کرد و گفت: بیش از 75 درصد کارکنان این بانک کمتر از 20 سال سابقه خدمت دارند. مردم سیفا بانک هستند.» پس باید از فرصت بی نظیر این بانک استفاده کنیم.
این بانک به یاری خداوند در استفاده حداکثری از فرصت های موجود و با تلاش مستمر جهادی و انقلابی و اعتماد به تحقق وعده های الهی در آینده نزدیک به بزرگترین بانک دیجیتال خاورمیانه تبدیل خواهد شد. او تاکید کرد. در سطح آینده و انقلاب اسلامی».
استقرار نظام جامع بانکی اقتصاد مقاومتی و ایجاد بانک نمونه
مدیرعامل بانک سپه استقرار برنامه انتقال استراتژیک، استقرار نظام جامع مالی و اجرای طرح انتقال فناوری، طراحی خط کسب و کار با توجه به شرایط محیطی و ماموریتی، طراحی مجدد ساختار سازمانی، طراحی مجدد مدل ویژه خدمات مشتریان، بهبود بهبود شاخص های عملیاتی برای کاهش مطالبات معوق وی مدیریت سود و زیان بانک را از دیگر برنامه های مهم بانک عنوان کرد.
در نهایت ابراهیمی از آمادگی بانک سیفا برای نقش آفرینی برای کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خبر داد و اظهار داشت: این بانک دارای زیرمجموعه ها و فعالیت های بانکی می باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا