اقتصادی

گفت‌وگوی تلفنی وزیر اقتصاد با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان

روز سه شنبه ، رئیس کمیته همکاری اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان با تلفنی خطاب به وزیر دارایی وزارت امور اقتصادی ، ایران و جمهوری آذربایجان کمیته همکاری اقتصادی ایران ، معاون نخست وزیر شینین مصطفیف و رئیس کمیته مشترک اقتصادی آذربایجان صحبت کردند.

به گزارش گزارشگر یک ، فرهاد دژپسند از امید شاهین مصطفیف برای تلاشهای صمیمانه خود برای تعمیق روابط دو کشور در شرایط فعلی ، ابراز امیدواری کرد که در هنگام بیماری تاج و مرج صدمات جدی به اقتصاد آذربایجان وارد نشود و گفت: “ما امیدواریم که به همکاری و همکاری با یکدیگر بپردازیم.” ما می توانیم گسترش و تقویت روابط اقتصادی بین دو کشور را شاهد باشیم.

وی همچنین از آذری ها برای سفر به ایران دعوت کرد و ابراز امیدواری کرد که چهاردهمین کمیته مشترک اقتصادی در آینده نزدیک با رعایت کامل مقررات بهداشتی در آینده در تهران برگزار شود.

رئیس کمیته اقتصادی مشترک ایران همچنین به آخرین تحولات در رابطه با پروژه های مشترک بین دو کشور در کریدور بین کره و ساخت شهرک صنعتی مشترک در نزدیکی مرزهای دو کشور در منطقه ویلزوار اشاره کرد. وی مهاجرت به جمهوری آذربایجان را بالا برد و از شاهین مصطفی یف خواست تا در حل این مشکل طبقه کارگر کمک کند.

معاون نخست وزیر شاهین مصطفیف ، جمهوری آذربایجان وی همچنین از مقامات اسلامی ایران به دلیل علاقه به گسترش همکاری های دو جانبه تشکر کرد و گفت: “برای کمک به مبارزه با بیماری تاج و به حداقل رساندن تأثیر منفی بیماری بر بخش اقتصادی کشور ، دولت از اقدامات بسیاری حمایت می کند. ما یک برنامه جامع و مفصل طراحی کردیم. ” نه تنها از جامعه و آسیب پذیر بلکه از کارفرمایان و بازیگران اقتصادی.

وی همچنین در مورد نکاتی که طرف ایرانی در رابطه با پروژه مشترک مطرح کرده است گفت: “ما تمام حوادث مربوطه را جدا از مقامات ذیربط پیگیری خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد در اسرع وقت با یکدیگر همکاری کنیم و هرچه سریعتر پروژه نهایی را ببندیم.” دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا