ورزشی

گل‌محمدی: تصمیم گیرنده‌های فدراسیون‌ بوکس ضعیف هستند

نماینده سابق تیم ملی ایران گفت: متأسفانه تصمیم گیرندگان بوکس افراد ضعیفی هستند که فقط از اعتبار این فدراسیون استفاده می کنند.

عیسی گل محمدی در گفت وگو با گزارشگر یک ، از پرداخت نشدن حقوق دو بوکسور المپیکی تیم ملی ایران به فدراسیون ابراز تاسف کرد. من واقعاً دلسوزی ندارم. در زمان انتخابات ، داستان هایی از حامیان میلیاردر وجود داشت ، اما اکنون فدراسیون حقوق هر دو شهروند را پرداخت نکرده است.

وی با انتقاد از عملکرد هیئت فدراسیون بوکس ، توضیح داد: “البته اگر رئیس فدراسیون واقعاً دلسوز بود ، حداقل یک ماه حقوق خود را از دست می داد و به ملی پوشان پول می داد.” حقوق هر دو تیم ملی در واقع می تواند از هزار مکان بدست آید ، اما حیف است که فدراسیون بوکس نمی تواند 7 میلیون دلار پرداخت کند. صالحی نایب رئیس فدراسیون چقدر هزینه کرد؟ چقدر روی پیشرفت وضعیت مالی فدراسیون تأثیر مثبت گذاشت؟ امیدواریم نظرات مسئولان ورزشی درباره این فدراسیون تغییر کند تا این وضعیت ناراحت کننده به وجود نیاید. افراد در فدراسیون متأسفانه افراد بسیار ضعیفی هستند که آمده اند فقط از اعتبار فدراسیون بوکس استفاده کنند.

نماینده سابق تیم ملی بوکس ایران در پاسخ به این س ofال که آیا با توجه به شرایط موجود می توان در یک مسابقه جهانی یک چهارم پیروز شد؟ وی گفت: “در این شرایط ما نمی توانیم نتیجه بگیریم.” شما باید سخت کار کنید اما آقایان حتی 3 میلیون حقوق مردم را پرداخت نمی کنند. بازیکنان برای موفقیت به پشتیبانی نیاز دارند. متأسفانه این اتفاق آنطور که باید در فدراسیون بوکس فعلی رخ نمی دهد.

وی ادامه داد: “بزرگترین مشکل بوکس اینست که پول ندارد. اگر وزارتخانه پول بدهد پول نیست و بودجه هم پول نمی دهد درست نیست.” امیدوارم حسین ثوری حداقل یکی از قول های خود برای آوردن اسپانسر را بدون آسیب رساندن به بوکس انجام دهد.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس جوانان سرانجام گفت: “واقعاً ناراحت کننده است که اعلام کنیم قهرمانان و بوکس المپیک برای پرداخت هزینه های روزانه خود مجبور به سفر به رسانه ملی هستند.” ثوری و سایر تصمیم گیرندگان در فدراسیون باید به این نکات مهم توجه کنند. دوست عزیز اگر نمی توانید بوکس را رهبری کنید حداقل استعفا دهید. تنها آرزوی ما برای بوکسورها موفقیت در این رشته و قهرمانان آن است. به خواسته های جامعه بوکس توجه کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا