عمومی

گمانه‌زنی‌ها درباره گزینه‌های کابینه بایدن

نیویورک تایمز به نقل از بایدن عنوان کرد: “ما انتخاب وزیران را بدون انتظار برای پایان شمارش آرا شروع کردیم.”

تجزیه و تحلیل منتشر شده توسط رسانه ها درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: اگر جمهوری خواهان در این دوره همچنان اکثریت مجلس سنا را در اختیار داشته باشند ، مسیر تأیید نامزدهای مورد نظر بایدن برای هدایت وزارت صاف نخواهد بود. به همین دلیل ، بایدن قصد دارد گزینه های خود را به طبقه متوسط ​​محدود کند ، بنابراین ضمن انتخاب تنوع احزاب هنگام انتخاب کابینه ، چاره ای جز برقراری رابطه با سنا ندارد.

از طرف دیگر ، پالیتیکو استدلال می کند که سناتور الیزابت وارن گزینه احتمالی بایدن در خزانه داری خواهد بود و سناتور سوسیال دموکرات ورمونت ، برنی سندرز ، گزینه اصلی وزارت کار و خدمات اجتماعی است.

وب سایت Axis همچنین Lael Brainard را برای خزانه داری و تونی بلینکن را برای وزارت امور خارجه معرفی کرد و ادعا کرد که سوزان رایس ، مشاور امنیت ملی باراک اوباما نیز می تواند کاندیدای این سمت باشد. وزارت امور خارجه دولت بایدن است.

با این حال ، مجله نیویورک لیست کاملی از کابینه های احتمالی بایدن را منتشر کرد و ادعا کرد افرادی مانند سناتور قهرمان سابق سان کافمن و جفری زینتس مشاور اقتصادی سابق باراک اوباما تیم انتقال ترامپ به زورو را هدایت می کنند. آنها بایدن هستند. بایدن و مشاورانش بارها متعهد شدند که متنوع ترین کابینه را ایجاد کنند.

طبق گفته نیویورک مگ ، بایدن خود به طور جدی با تیم انتقال برای سمت های بالای کابینه مذاکره نکرده است ، اما مشاوران او می گویند تیم متنوع ، باتجربه و با استعدادی به جو بایدن و کمالا هریس کمک می کنند تا از شیوع تاج عبور کنند. کنترل را در دست بگیرید و اقتصاد را بهبود ببخشید.

نیویورک مگی درباره اعضای کابینه حدس می زند.

وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی

سوزان رایس ، سفیر پیشین ایالات متحده در سازمان ملل و مشاور امنیت ملی اوباما ، به عنوان وزیر امور خارجه دولت بایدن فعالیت خواهد کرد.

تونی بلینکن ، معاون سابق وزیر امور خارجه ، مشاور امنیت ملی سابق و بایدن ، مشاور سابق نیز به عنوان مشاوران امنیت ملی رئیس جمهور جدید منصوب می شوند. وی در زمان دولت اوباما به عنوان مشاور ایران فعالیت می کرد و اعتقاد بر این است که شخصیتی آگاه و تأثیرگذار در برنامه هسته ای ایران بوده است.

واسطه کریس کوئینز که اکنون به خدمت بایدن در سنا و یکی از مشاوران صمیمی وی مشغول است ، گزینه دیگری است و سرانجام کریس مورفی سناتور 47 ساله ، عضو فعال کمیته روابط خارجی سنا. وزارت خارجه مخالفت با مداخله آمریكا در جنگ تحت هدایت عربستان در یمن را یك گزینه می داند.

وزیر دارایی

لائل برینارد ، یکی از اعضای ارشد فدرال رزرو و دستیار سابق وزیر خزانه داری ، که دیپلمات ارشد خزانه داری آمریکا در اولین دوره ریاست جمهوری اوباما بود ، می تواند نامزد خزانه داری باشد.

رافائل بوستیک یکی از اعضای هیئت مدیره فدرال رزرو در آتلانتا است و اولین سیاه پوستی است که این سمت را به عهده دارد. وی به اندازه برایانارد شناخته شده نیست ، اما وقتی مقاله ای با عنوان “چگونه سیستم ذخیره فدرال به کاهش نابرابری نژادی و ایجاد اقتصادی با فراگیرتر کمک می کند” نوشت ، مورد توجه بسیاری در واشنگتن و ویلمینگتون قرار گرفت.

وزیر دفاع

میشل فلو نوی معاون سابق وزیر دفاع یکی از مقامات سابق دولت کلینتون و اوباما و یکی از زنانی است که برای دفاع با سوزان رایس نامزد شده است.

وی همچنین یکی از اولین زنان آسیایی-آمریکایی است که به عضویت کنگره در ایلینوی انتخاب شد ، اولین زن معلول منتخب مجلس نمایندگان ایالات متحده و یکی از اولین سناتورهای متولد تایلند است که عضو خود را در جنگ عراق از دست داد ، سناتور تامی داکورث. نام وزارت دفاع آمریکا.

مشاور اقلیم

بایدن در یک کارزار انتخاباتی برای جستجوی شغل به عنوان وزیر کابینه یا مشاور ارشد برای تمرکز بر تغییرات آب و هوایی صحبت کرد و اکنون مجله نیویورک مگ حدس می زند که جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا نامزد شود. رشد جان کری به همراه جی اینسلی و فرماندار واشنگتن و تام استایر معرفی شدند.

دادستان کل

سیاستمدار آمریکایی و سنای آلاباما به نام “داگ جونز” به عنوان دادستان کل معرفی شده است. با این حال نام “سالی یتس” که دادستان کل موقت ایالات متحده در زمان رئیس جمهور “دونالد ترامپ” بود نیز در این سمت حفظ شد.

ترامپ پس از آنکه به دادستان های وزارت دادگستری گفت که از دستور اجرایی رئیس جمهور مبنی بر منع ورود ایران ، عراق ، سوریه ، لیبی ، سودان ، سومالی و یمن به سرزمین های آمریکا دفاع نکنند ، ییتس را اخراج کرد.

رئیس ستاد کاخ سفید

رئیس ستاد سابق ران کلین کلاین ، که برای کلینتون کار می کرد و استیو ریچی ، مشاور بایدن ، منصوب شدند.

دکمه بازگشت به بالا