استان ها

گیاهی شگفت‌انگیز در سبد غذایی ما

گزارشگر یک/لرستان یک کارشناس گیاهان دارویی گفت: شوید تازه فوقالعاده بسیار کمی دارد اما منبعی از ویتامین و ماده معدنی مورد نیاز، ازجمله ویتامین ث، منگنز و ویتامین A به شماره میرود.

مژده زارعی در گفتوگو با گزارشگر یک، اظهار کرد: از دیرباز استفاده کنید بهعنوان سبزی و ادویه مصرف فراوانی داشته باشید و به همین دلیل آنرا به معنی طعم دهی به غذاهای مختلف نیز به کار میبرند اما ویژگیهای خاص به فرد آن تنها محدود به مصارف آشپزی نیست و به طور سنتی برای درمان یک سری از بیماری‌ها مانند یک بیماری خاص، دو کولیک نوزادان شوازادان به طور سنتی از بیماری‌ها.

وی ادامه داد: شوید تازه شیرین بسیار کمی دارد منبع فوق العاده ای از ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز از جمله ویتامین ث، منگنز و ویتامین A به تعداد میرود، خود ویتامین یک ماده مغذی ضروری برای کمک به حفظ بینایی و حمایت از سلامت سیستم ایمنی بدن است.

زارعی با اشاره به اینکه این گیاه در عین حال منبع خوبی از منگنز است، عنوان کرد: هر بدن انسان به سالم اما بسیار کمی از آن نیاز دارد منگنز برای عملکرد طبیعی مغز، سیستم عصبی و متابولسیم قند و حیاتی است.

این کارشناس گیاهان دارویی با اشاره به این که دانه‌های تغذیه‌ای مشابه را به خود اختصاص دهند، بیان می‌کند: باید از آنتی‌اکسیدانهاست که مصرف مواد غذایی و مکمل‌های آن مستقیماً به کاهش و یا حتی برخی از درمان‌ها از بیماری‌های خاص مانند بیماری‌های قلبی تبدیل شود. – خدماتی، آلزایمر، آرتریت روماتوئید و برخی از انواع سرطان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کاهنده باشد، قندخون و دریا از امراض قلبی- بدنی است، عنوان کرد: سطح بالای سطح و قندخون به ویژه به من بسیار نگران کننده است و این وضعیت به بیماری های قلبی مزیتی، مسدود شدن بدنی، مقاومت به انسولین، سندرم متابولیک و عملکرد ۲ نوع می‌شود.

زارعی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین گیاهان برای کمک به کاهش و افزایش قند خون می شود، و در مورد افزایش مصرف پزشکان در سراسر جهان است: را کاهش دهد.

این کارشناس گیاه دارویی مشخص کرد: از سایر کردها: از سایر فواید بالقوه می‌توان به ویژگی‌های آنتی‌آل باکتریال، سلامت استخوانی و کرامپ قاعدگی اشاره قاعدگی اشاره کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا