عمومی

یادواره شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور رونمایی شد/ ضرورت گفتمان توسعه مهندسی مالی در رویداد صنعت مالی امسال

با نزدیک شدن موعد برگزاری شانزدهمین رویداد صنعت مالی ایران(بورس، بانک و بیمه) طی مراسمی با حضور شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از یادواره پوستر جدید این رویداد مهم رونمایی و بر لزوم ارایه برخی مطالبات فعالان سرمایه گذاری و ضرورت توسعه گفتمان توسعه مهندسی مالی در نمایشگاه امسال تاکید شد.

 به گزارش گزارشگر یک، به نقل از شورای سیاست گذاری در وزارت اقتصاد، سید شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این مراسم گفت: در این رویداد علاوه بر پرداختن به موضوع بسیار مهم صنعت مالی کشور می بایست به مسئله حکمرانی و جنبه های نهادی خدمات فناورآنه مالی یا به اصطلاح فین تک‌ها و اینشورتک‌ها به طور ویژه پرداخت و برای آن راه حل و راهکارهای حل مسئله ارائه داد.

یکی از کارکردهای رویداد شانزدهم صنعت مالی برای ذی نفعان آن، می تواند ارائه و معرفی آخرین تحولات پول های مجازی است.

تامین مالی بنگاه های اقتصادی و صنعتی کشور مسئله امروز اقتصاد ایران است و به آن میزان که به سیاست های پولی و مالی در این زمینه پرداخته شده اما به الزامات تامین مالی از جمله توسعه مهندسی مالی پرداخته نشده است. 

صالح سپاسدار، مدیر برگزاری نمایشگاه صنعت مالی: برگزاری مستمر نمایشگاه و حضور ارکان صنعت مالی بصورت متداوم در نمایشگاه ها جهت بازگشت اعتماد و ایجاد رونق در بازار ضرورت دارد.

این دوره از نمایشگاه تاکید ویژه ای بر ظهور و بروز تکنولوژی‌ های نوین داشته و در همین ارتباط برای اولین بار مسابقه بین المللی فینتک کاپ همزمان با شانزدهمین دوره نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا