ورزشی

یحیی به هدایت کدام تیم قطر جواب منفی داد؟

پس از اینکه تیم قطری پیشنهادهای رنگارنگی را به بازیکنان پرسپولیس ارائه داد ، به نظر می رسد باشگاهی در این کشور اولین نفری است که یک مربی مشهور ایرانی را در لیگ ستارگان پیشنهاد می دهد.

طبق این گزارش شفافیایا گل محمدی که تیم خود را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند و با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران شد ، تأیید کرده که پیشنهادی از قطر دریافت کرده است.

یحیی به کدام تیم قطر پاسخ منفی داده است؟

به نظر می رسد همه ی مربیان ایرانی جایگزین یحیی گل محمدی شده اند که هیچ وقت فرصتی را برای کار در یک لیگ خوب خارج از کشور در منطقه ای که مربیان بزرگ کار می کنند و هزینه بالایی دارند ، از دست نداده است. اکنون مطبوعات به دنبال نام این باشگاه قطری هستند که احتمالاً به زودی لو رفته است. از الریان قزار ، الاهلی قطر ، العربی قطر و السیلیه به عنوان گزینه های احتمالی گل محمدی نام برده شده است و احتمالاً الریان نیز پیشنهاد می شود. در حال حاضر ، این تیم لورن بلان فرانسوی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره پیشنهاد لیگ ستارگان قطر گفت: “من نمی خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم.” با توجه به شرایط حساس تیم و بازی هایی که داشتیم ، این پیشنهادی بود که در هر صورت مورد استقبال قرار گرفت و پاسخ من منفی بود.

به گزارش تابناک ورزشی ، گل محمدی می تواند از پرسپولیس جدا شود و به قطر برود. “بهتر است زیاد درباره او صحبت نکنیم.”

وی در مورد وضعیت نامناسب دروازه بان پرسپولیس رادوشویچ گفت: من دیروز و دیروز نمی توانستم در تمرین حاضر شوم اما امروز مجبور شدم بیایم. ما نیز در حال پیگیری هستیم و اکنون یک دروازه بان جوان بیرون می آید و با ما تمرین می کند. مشکلی وجود دارد و باید در داخل باشگاه حل شود. رادوشویچ دروازه بان خوبی است و مهره مهمی برای ماست. او باید برگردد و با تیم تمرین کند. باید به این موضوعات پرداخته شود. من همچنین به سمیعی گفتم که ما این مسائل را داشتیم و با او صحبت خواهیم کرد تا بتواند به زودی برگردد.

مدیر تخت جمشید گفت که رادیو را تحریم کرده است: “من با رادیو مشکلی ندارم. آنها دوستان قابل احترامی هستند و برای ساختن برنامه سخت کار می کنند. من با این مسئله و رادیو با چیزهای خاصی که شمشیر را برای ما بسته بود مشکلی ندارم. آنجا با برنامه Football Night ، Best Football ، برنامه در کانال 5 مشکلی است. ما با این برنامه ها مشکل داریم اما با دوستان دیگرمان مشکل خاصی نداریم ، احترام گذاشته شده و آنها هر زمان که آمدند به آنها خدمت کرده اند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی بحرین صحبت کرد. ما تیم خوبی داریم. دست ها پر است و می توانید تاکتیک ها و سیستم های مختلفی داشته باشید ، تنها نگرانی من برای تیم ملی این بود که هیچ مسابقه تدارکاتی برگزار نشود و تیم ملی از این نظر عقب باشد. خوشبختانه اولین مسابقه آنها مقابل هنگ کنگ است ، بنابراین این می تواند یک بازی تدارکاتی باشد تا به خوبی از آن استفاده کنیم ، اما نمی دانم چرا تیم ملی بدون بازی تدارکاتی به بحرین رفت. امیدوارم تیم ملی در این مرحله با اسکوچیچ صعود کند. زیرا صعود و موفقیت تیم ملی برای فوتبالیست های ما و همه کسانی که فوتبال بازی می کنند خوب است.

دکمه بازگشت به بالا