اقتصادی

یک بانک نظامی در بانک سپه ادغام شد

آفتاب‌‌نیوز:

طرح تشکیل شبکه بانکی کشور از طریق ادغام پنج بانک و موسسات مالی نظامی بانک سپه از اواخر سال 1997 آغاز شد و به صورت مرحله ای در حال اجرا است.

پس از اعلام ادغام بانک حکمت ، اولین بانک نظامی بانک سپا در 31 ژوئن سال جاری ، گام بعدی ادغام چهار بانک ، م institutionsسسه اعتباری انصار ، گابامین ، مئر اگ تساد و م creditسسات اعتباری کوثر خواهد بود. اعلام کرد رد شدن

علاوه بر ادغام شعبه ، یک شرکت تابعه از بانک وابسته نظامی ROK به آن اختصاص خواهد یافت.

285 شرکت در بانک وابسته به نیروهای مسلح وجود دارد و بانک سپه باید این شرکتها را با اجرای تصفیه ، ادغام ، انتقال و ادامه فعالیتها تخصیص دهد.

امروز (شنبه) ، حدود شش ماه پس از ادغام حکمت بانک سپه و بانک آنلاین اقتصاد ، مدیرعامل بانک سپه “محمد کاظم چغازردی” از ادغام بانک قوامین بانک سپه خبر داد و اعلام کرد: سپه این جلسات بانکی و نهادی را با همکاری ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ، وزارت اقتصاد و دارایی ، بانک مرکزی و بورس اوراق بهادار و آژانس اوراق بهادار برگزار کرد و در گام بعدی جلسات مربوط به بانک گابامین را با سهامدار اکثریت برگزار کرد. این در روز چهارشنبه (10 دسامبر 2014) برگزار شد.

وی گفت: “با برگزاری جلسه بانک گابامین ، شعبه بانک گابامین سابق با علائم بانک سپا از روز پنجشنبه ، 10 دسامبر سال جاری آماده خدمت رسانی است.”

چغازاردی گفت: بانک سپه شعبه هایی را اداره می کند ، از نرم افزار رابط برای ارائه خدمات به مشتری استفاده می کند ، تابلوهای بانک سپه را نصب می کند ، از همه کارمندان و کارمندان بانک سپه قضاوت می کند ، استراتژی و دستورالعمل های اجرای بانک سپه را با توجه به ساختار و غیره ابلاغ می کند. همه مدیران آماده هستند. هیئت بانک سپه تصویب کرد.

مدیرعامل بانک سپا امیدوار است که هماهنگی ها در پایان دسامبر سال جاری جلسه بانک انصار را طبق برنامه انجام داده و یک پرونده مهم ادغام ملی را تکمیل کند.

دکمه بازگشت به بالا