۱۰۰ قطعه زمین آماده تحویل به زوجین در شهر امیر کبیر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرزاد مخلص‌الائمه عصر شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: اوقات فراغت تابستان از مهمترین فرصت‌های طلایی برای تقویت و ترویج فرهنگ‌های ارزشی بین نوجوانان است و لذا غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان نیازمند برنامه ویژه است و در تابستان باید بیش از جوانان، به غنی‌سازی امور نوجوانان توجه شود.

استاندار مرکزی افزود: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان باید به گونه‌ای حرکت کرد که خانواده‌ها آگاهانه برنامه مورد نیاز خود را پیدا کنند و برای حضور نیز انگیزه داشته باشند.

وی ادامه داد: برنامه‌های اوقات فراغت باید به بهترین و مناسب‌ترین شکل ارائه شود و از ابزارهای رسانه‌ای نیز در این خصوص بهره‌گیری شود تا همه در جریان این برنامه‌ها قرار گیرند.

مخلص الائمه اضافه کرد: مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی که تحت پوشش دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی است باید به اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان خدمت‌رسانی کنند و اگر خالی بمانند، ظلم است.

وی با بیان اینکه حجم برنامه‌های اوقات فراغت امسال در استان مرکزی نسبت به گذشته بی‌سابقه است، گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان مرکزی در این لحاظ وجود دارد و شایسته نیست این مجموعه‌ها خالی باشد و ارائه خدمات ندهند.

استاندار مرکزی افزود: متولی اصلی اوقات فراغت استان مرکزی در مرکز استان است و به همین دلیل هماهنگی برنامه‌ها راحتتر صورت می‌گیرد و نیاز است در سایر شهرستان‌ها نیز پیگیری‌های لازم از سوی فرمانداران صورت گیرد و ارتباط مستمر بین مرکز استان با سایر شهرستان‌ها در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از دیگر ضروریات است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ قطعه زمین در هفته ازدواج (۳۰ خرداد تا پنجم تیرماه) آماده تحویل به زوجین جدید در شهر جدید امیرکبیر است.

مخلص الائمه خاطر نشان کرد: در شهرهای جدید محدودیتی برای واگذاری زمین نیست و در شهرهای کوچک نیز وضعیت مناسب است و امید است بتوان این میزان را توسعه داد و زوجین جدید را از ظرفیتی که در قانون دیده شده، بهره‌مند کرد.

دکمه بازگشت به بالا