اجتماع

۱۳۰ هزار کلاس توسط خیرین و یا با مشارکت دولت و خیرین ساخته شده است

گزارشگر یک / لرستان رئیس سازمان نوآوری مدارس کشور با مشارکت خیرین یا دولت و خیرین 130 هزار کلاس درس ساخت.

مهرالله رخشاني آنلاین در قالب يك كنفرانس ويدئويي با حضور معاون اول رييس جمهور در بيست و دومين جشنواره خيرين مدرسه ساز مدار بازان برگزار شد كه امروز 26 مارس برگزار شد: مشاركت كنندگان مدرسه ساز براي 20 سال مشاركت جامعه ، اهداكنندگان يا دولت 130،000 کلاس ، و کمک مالی نیز انجام شده است که شامل 30٪ از کل مدارس در سراسر کشور است ، با سهم 50٪ خیرین در ساخت مدارس طی چهار سال گذشته.

وی با ذکر پروژه واحد آجر ، بیش از 700000 نفر در این پروژه کار می کنند.

“از سال 1396 ، اعتبارات آموزش و پرورش در کشور شش برابر شده است و از سال 2016 تا امروز شاهد کاهش تعداد مدارس نیاز به مقاومت از 30٪ به 12٪ هستیم. اخیراً ادعاهای زلزله کهگیلویه و بویراحمد “فقط شش مدرسه از 160 مدرسه آسیب دیده از زمین لرزه آسیب دیده اند.

رخشاني آنلاین افزود: سیستم های گرمایشی استاندارد در 145000 کلاس نصب شده است و به طور متوسط ​​هر ساله استاندارد سازی وسایل گرمایشی دو برابر می شود.

وی در مورد مدرسه عشایری گفت: “نگرانی امروز ما یک مدرسه عشایری است. ما در ساخت مدرسه ای با جمعیت کم دانش آموز و جمعیت متغیر و کمبود مسکن دائمی مشکل داشته ایم ، اما این کار را نمی کنیم. برای حل مشکلات بیکاری و آموزشی.” ، ما قرارداد خوبی با بنیاد برکت و پادگان انقلابی داشته باشید ، خداوند مایل است در آینده این مشکل را به حداقل برساند.

رخشاني آنلاین خاطرنشان كرد: سطح سرانه آموزش براي چهار ايالت البرز ، سيستان و بلوچستان ، تهران و آذربايجان غربي پايين است ، زيرا اعتبارات منطقه به بودجه 1400 افزايش مي يابد ، ميانگين منطقه نزديك به حد معمول است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا