عمومی

۱۶ میلیارد تومان اعتبار به سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار اختصاص یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین، با بیان اینکه بهراره بهاره گواران سید محمد رضا در گفتگو با خبرنگار آنلاین، آرادان در نشست با وزیر جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: بازدید از سیلوی هزار تنی گرمسار که در سال آغاز عملیات اجرایی آن هشتم و هفتمین سال به بهره برداری نرسیده از جمله سایر بخش های سفر وزیر جهاد کشاورزی به گرمسار بود.

وی با بیان اینکه سیلوی هزار تنی گرمسار ۹۲ درصد پیشرفت دارد، افزود: از محل سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان سمنان ۱۶ میلیارد تومان برای تکمیل این سیلو در گرمسار که پنج میلیارد تومان آن، پرداخت و ۱۱ میلیارد تومان دیگر به تصویب رسیده است. زودی اختصاصی می‌یابد تا بتوانیم این طرح را کامل کنیم.

استاندارد سمنان بیان کرد: در کنار همه چیزها، اتفاق خوبی که در دولت رخ داده بود برای خرید تضمینی گندم از بهره برداران بود که در سال جاری ۶۵ درصد رشد میزان خرید تضمینی را در استان سمنان داشتیم.

هاشمی با بیان اینکه ۱۱ هزار تن گندم تنها از شهرستان آرادان داش و خ ض ش ،:: ۹۴ ص الات کشازان ز ه ی ی ض خ خ ا ا ا ا ا ا ات ا اخ.

وی افزود: دو کشاورزان و دامداران گرمسار و آرادان یکی از مطالب مربوط به خرید تضمینی دام و دیگران علوفه است که هر دوی این موضوعات در جلسه با وزیر جهاد مطرح و مورد بررسی قرار می گیرند همچنین ما در مجموعه استانداردی خرید ترکیبی را نیز ارائه کرده است زیرا در حال حاضر جهاد کشاورزی از تولید کنندگان می‌خرد اما دامار ات ه هزی های راک دام غ خ خ خ ه ه ه ه ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا جه اد ق اد بای ظای یای یای یای ای ای.

استاندارد سمنان با بیان اینکه خرید دام‌های ترکیبی می‌تواند مطالبات را پوشش دهد، گفت: حمایت از دامداران با دام‌های مرتبط با دام‌های علوفه به ویژه کارت‌های دیگر موضوعاتی است که دولت برای حمایت از برداران کشاورزی در دستور کار قرار می‌گیرد.

دکمه بازگشت به بالا