عمومی

۲۰۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمد پهلوان گزارشی کرد: طی یک روز گذشته ۲۰۲ بیمار و یا مشکوک به مراکز درمانی استانی بستری شدند که ۱۴ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بستری بستری شدند.

مسئول و اطلاع رسانی کووید پزشکی مشهد با اشاره به افزایش 26 درصدی تعداد بیماران بیمارستان های خراسان در بخش های مراقبت ویژه استان رضوی، نسبت به ده روز گذشته، افزود: بر اساس بررسی های علوم، بیشتر بیماران بستری در بدحال، یا واکسنی دریافت کرد اند و یا واکسیناسیون نافص داشته ام اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 130 بیمار مبتلا به بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی بستری هستند که 109 نفر از این تعداد در محدوده دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان با بیان اینکه بیماران بستری و سرپایی مبتلا به بیماری در استان خراسان رضوی افزایش یافته است. مشهد قرار دارند.

مسئول و اطلاع رسانی کووید دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این مطلب که همه سطوح بهداشتی و درمانی برای ارائه خدمات به پزشکان در شرایط کامل مشخص شده است: طی شبانه روز گذشته یک هزار و صد بیمار بیمار و یا مشکوک به رسانه های مراکز منتخب خاص و یا اس یار ای زی شش د ا شگ شگ شه شه ج ج ج ج یجه ا ا ا ت ه های اجام ث.

وی با تاکید بر این که در شرایط حال حاضر رعایت قوانین بهداشتی است، از شرایط فعلی استفاده می شود دورهمی ها، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل و دریافت دز یادآوری واکسن استراتژی راهکار کن گرفتن سوالست، از عموم مردم خواست در صورت تمایل به علائم مشکوک به مسائل، ضمدر تماس با همایه یی نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا