عمومی

۲۶ منطقه پرخطر آسیب های اجتماعی در مازندران شناسایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، روح الله سلگی بعدازظهر دوشنبه در جمع نخبگان بسیجی استان با اشاره به آسیب‌های فرهنگی گفت: وجود یک میلیون و 200 هزار واحد ویلای اقامتی در سبک زندگی مازندران در این استان تحت تأثیر قرار گرفتن و مازندران در هجوم سطح متوسط ​​شهری با رواج پدیده‌های فرهنگ غربی و افزایش است. آمار طلاق زخم دیده است.

وی با تبیین جدید حوزه معاونت سیاسی امنیتی برای کاهش آسیب‌های حوزه اجتماعی افزود: در زمینه مبارزه با مواد مخدر مازندران و پدافند غیرعامل به ترتیب رتبه‌های سوم و دوم کشور را افزایش داد.

این مسئول با اظهار نظر از جمعیت پیری در ادامه داد: امسال در حوزه جوانی جمعیت ۴۰۰ میلیارد توشماخن مازندرانات اد پر

سلگی با اشاره به موفقیت مازندران در شناسایی و کنترل آسیب‌های اجتماعی در ۲۶ منطقه پرخطر افزود: با هدف کاهوش و کنترل آسیب‌ها ای در استان در دست اجرا است.

این مسئول با تاکید بر عزم قاطع مدیریت ارشد اجرایی مازندران برای حل چالش‌های بنیادی استان گفت: درپیگیری این اتاق معاونت سیاسی امنیتی به اتاق کار تبدیل شده است.

وی با اشاره به هم‌کاری‌های فراوان برای افزایی در چندین مورد مختلف کرد: فرهنگ بسیج جهانشمول و اقتدار آفرین است و مدیران باید با فرهنگ بسیجی به دل مشکلات بروند و توسعه کشور را رفع کنند. ‏

وی با اشاره به حاکم‌های ناشی از افکار لیبرالی در عرصه اجرایی در چند سال گذشته افزود: گفتمان دولت سیزدهم مادم محر وتلاش برای گره گشایی از مشکلات است.

دکمه بازگشت به بالا