ورزشی

۳۰ پروژه نیمه‌تمام در اردبیل نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: 12 میلیارد تومان بودجه ای بود که سال گذشته به دبیرخانه ورزش و جوانان ابلاغ شد که با 6.5 میلیارد تومان کسری مواجه شد و توانست تا پایان آبان ماه اعتبار را تامین کند. در طول چهار ماه گذشته، ما سال ها برای پرداخت منابع خود با مشکل مواجه بوده ایم.

وی افزود: با توجه به بدهی هنگفت وزارت امور خارجه و هیئت ورزشی، بازپرداخت بدهی ها را در سال 1400 در اولویت قرار دادیم و تلاش کردیم تا بی عدالتی و بلاتکلیفی مدیریت سابق با مسئولیت سنگین این بخش را رفع کنیم. دوره.» بیایید آن را جمع بندی کنیم.

دبیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در بحث تکمیل پروژه های زیربنایی و نیمه تمام با فعالیت های مناسب انجام شده در حوزه های عمرانی، ورزشی و جوانان تلاش می کنیم این پروژه ها را تامین کنیم. 150 میلیارد تن اعتبار مورد نیاز بود. لطفا این پروژه را تکمیل کنید.

انوشیروانی افزود: 16 پروژه ورزشی در مرحله اجرای ماده 48 برای فسخ قراردادها و رفع مشکلات پیمانکاران، نیازمندی ها پرداخت شده و در هر شهرستان 3 تا 6 پروژه فعال شده است.

30 پروژه نیمه تمام اردبیل به 80 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چندین شهر با تزریق منابع و اعتبار در پروژه های نیمه تمام مشغول به کار هستند که از نمونه های آن می توان به کوی شهری، استادیوم خلخال و طرح های توسعه ورزش روستایی و شهری اشاره کرد. هشجین تلاش کرده ایم با تامین اعتبارات لازم و توزیع متوازن این پروژه ها را احیا کنیم.

انوشیروانی در ادامه میانگین سرانه ورزشی در کشور را نیم متر مربع و فضای باز را 46 سانتی متر عنوان کرد. -پروژه انجام شده

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: وی افزود: تا پایان سال 8 طرح ورزشی در نقاط مختلف استان اجرا می شود که نیمی از ورزش ها را احیا می کند.

انوسیروانی برای رفع عیب وی با اشاره به تعمیر پروژه عمرانی گفت: در برخی روستاها و مناطق فقیرنشین، سالن های ورزشی نیاز به تعمیر و بهسازی دارند. احصا در 250 مجموعه ورزشی تحت پوشش مشکلات شناسایی شد که از این تعداد 87 سالن دچار آسیب های مختلف شدند.

وی گفت: تاکنون 25 سالن از این تعداد بهسازی و نوسازی شده است و در سال آینده اعتباری برای بهسازی و نوسازی سایر قسمت های سالن ورزشی خواهیم داد.

30 پروژه نیمه تمام اردبیل به 80 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد.

انوشیروانی به نمایندگی بنیاد برای مستضعفان در توسعه سالن ورزشی گرمی اشاره کرد. خوبهخلخال و کوثر یادآور شد و خاطرنشان کرد: در بازدیدی که اخیرا از رئیس بنیاد مسکن داشتیم 10 میلیارد تومان اعتبار درخواست کردیم و تصمیم گرفتیم بخش قابل توجهی از این منابع را برای تعمیرات و تکمیل محصولات نیمه تمام مصرف کنیم. گرمی، خلخال و هشجین صبح.

وی همچنین به مجموعه ورزشی ایثار گرمی اشاره کرد و گفت: این مجموعه تنها 8 میلیارد تن نیاز داشت که با همکاری بنیاد مستضعفان در حال تکمیل و آغاز به کار است.

دکمه بازگشت به بالا