حوادث و رویداد

۳ پایگاه مدیریت بحران تهران همچنان در اختیار ستادکرونا به عنوان نقاهتگاه

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران با اشاره به ارائه 28 پایگاه مدیریت بحران برای واکسیناسیون کرونا در تهران ، گفت: این تعداد در حال حاضر فعال است و در صورت نیاز و درخواست وزارتخانه ، پایگاه های بیشتری تأمین می شود. سلامتی.” این شماره را واکسینه کنید.

به گزارش گزارشگر یک ، رضا کرمی محمدی گفت: سال گذشته سه پایگاه بحرانی برای بهبود بیماران کرونری در اختیار ستاد مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت ، اما برخی از این پایگاه ها تنها در موج دوم COVID-19 بسته شد. به استفاده شده است.

وی افزود: “این پایگاه هنوز متعلق به دفتر مرکزی کرونا است.”

وی در پاسخ به این پرسش که چند داوطلب خانه دوام و ایمنی در مرکز واکسیناسیون مشغول به کار هستند ، گفت: “بیش از 100000 داوطلب خانه دوام به سازمان مدیریت بحران اعلام کردند که آماده خدمت در مرکز واکسیناسیون هستند.” در نامه ای ، این سازمان لیست داوطلبان به مقر کرونا و فرمانداری تهران را اعلام کرد. البته گزارش ها نشان می دهد که تنها تعداد کمی از این داوطلبان فعال هستند.

به گزارش شهر ، کرمی محمدی در پاسخ به این س whetherال که آیا در صورت عدم استفاده از امکانات و تجهیزات پایگاه بحران ویژه بحران ، تاریخ انقضا رخ می دهد؟ وی توضیح داد: اکثر تجهیزات پایه نمی توانند در میان مدت فرسوده شوند و سایر تجهیزات مانند ماسک ، چادر و غیره همچنان در صورت فرسوده شدن یا منقضی شدن ، تعویض می شوند. به طور کلی ، تجهیزات موجود در پایگاه مدیریت بحران مطابق بودجه و برنامه های تفصیلی اختصاص یافته از سوی شورای اسلامی شهر تهران به طور مداوم تعمیر و به روز می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا