عمومی

۴ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی بلغارستان

رقابتهای بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز 28 بهمن اسفند ماه در شهر ولیکو ترانوو بلغارستان آغاز شد و روز یکشنبه اول اسفند به پایان میرسد.

در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان جمعه شب به وقت محلی برگزار شد، میثم دلخانی در وزن 63 کشتی فرنگی کشتی به مدال طلا دست یافت، علیرضا عبدولی در وزن 72 و علیرضا مهمدی در وزن 82 وزن. کشتی فرنگی و مصطفی قیاسی در وزن ۷۹ کشتی کشتی آزاد به مدال برنز دست یافتن.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان در مسابقات پایانی روز دوم به شرح زیر است:

کشتی آزاد:
در وزن 61 وزن دورداریوش حضرتقلیزاده در دور نخست با نتیجه 12 بر 10 مغلوب کولسنیک از مولداوی شد و با توجه به شکست این حریف در مقابل راویندر از هند در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از رقابت ها کنار رفت.

در ۷۰ وزن یوسف کامرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیگرم یوسف کامرانی پس از وزن استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتی یا وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رمضمان رمضاناف از بلغارستان با نتیجه 11 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۷ بر صفر از سد واسیلی پتروف از بلغارستان گذشت و به دیدار ر. وی در این دیدار با نتیجه ۶ بر یک مغلوب جیا آوالیانی از گرجستان شد و به عنوان پنجم.

در وزن ۷۹ وزن مصطفی قیاسی وی در دور بعد مقابل میرزاگالیف از قزاقستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی چه ایی چایم و وی در دور بعد. وی در این مرحله در مقابل استینوف در حالی که ۷ بر یک پیش بود با توجه به تربه نه در مقابل استینوف در حالی که ۷ با توجه به تربه نه اخطاری شیم اری در این مرحله اینوف وی در این مرحله مقابل علی شعبان‌اف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس با نتیجه ۳ بر ۲ بردد شعبان اف دارنده مدال این مرحله در مقابل شعبان اف دارند مدال. وی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد اریک رینبوک از استونی گذشت و به مزدال وی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد اریک

در وزن 92 دمای دور مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 2 مقابل عثمان نورماگمدوف دارنده مدال برنز جهان از جمهوری آذربایجان شکست خورد و با توجه به مغلوب این حریف آذربایجانی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور. رقابت‌ها کنار رفت.

کشتی فرنگی:
در وزن 5 دور5 سیدآرش نگهداری پس از استراحت در دور نخست در دوم مقابل دریدی از جزایر با نتیجه 11 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتیگیر الجزایری در مرحله نیمه نهایی، نگهداری حذف شد.

در وزن 63 وزن میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر دیمیتریجویچ از صربستان را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 3 کانی اولو از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل اریک توربا دارنده مدال نقره بازی های اروپایی با نتیجه اری ید ار ۷ ی ی در این مرحله مقابل اریک توربا دارنده مدال. وی در دیدار فینال با نتیجه 4 بر 3 از سد پریدون آبولادزه دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از گرجستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 72 کشتی گیر علیرضا عبدولی در دور نخست با نتیجه 8 بر یک پورتمان از سوئیس را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مغلوب علی ارسلان ایرانی تیم ملی صربستان شد و با توجه به راهیابی ارسلان به دیدار فینال، عبدولی به گروه بازنده ها راه یافت. وی در این گروه با نتیجه ۶ بر صفر حریف هندی را از پیش رو برداشت راهی دیدار ۶ه ب. وی در این دیدار اوتار آبولادزه از گرجستان را با ضربه فنی شکست داد و صاحب مدال برنز وی در این دیدار اوتار آبولادزه از گرجستان را.

در وزن 8 دور دوم زمین علیرضا مهمی پس از اقامت در دور اول در با نتیجه 8 بر یک کیسمونی از مجارستان را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر یک از سدیکیف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر یک مغلوب گلا بولکوادزه قهرمان زیر دش ۲ن سال جهان از ی وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک از سد برانکو کواسویچ دارنده مدال نام تاو گار ۲۳ وی در این دیدار یک از سد برانکو

همچنین امروز (جمعه در مسابقات وزن 57) کشتی آزاد رضا مؤمنی دور نخست با نتیجه بر صفر صالح کاتب از الجزایر راتب از الجزایر را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل افغان خاشالوف از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، مومنی از دور مسابقات کنار رفت.

دکمه بازگشت به بالا