عمومی

۶۲ میلیارد کمک بلاعوض و تسهیلات به آبزی پروران لرستان پرداخت شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، کیارش بیرانوند عصر سه شنبه در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مزرعه لرستان که در اثر جاری شدن سیل آسیب دید ، اظهار داشت: همه قطعات بود.

وی با بیان اینکه بیش از 100 میلیارد تومان خسارت به مزارع پرورش ماهی محلی در هنگام طغیان وارد شده گفت: دولت تصمیم گرفته است که به ازای از دست دادن هر تن ماهی ، 8 میلیون تومان به صورت رایگان و 20 میلیون تومان نیز به دلیل تسهیلات ضرر کند. قربانیان می توانند از آن استفاده کنند.

دبیرکل شیلات لرستان گفت: با حمایت از حقایق ایالتی لرستان و سایر نهادها ، کمک به متقاضی برای جبران خسارت وارده به زیرساخت های محل صید. ام.

در این رابطه بیرانوند با تأکید بر اینکه در مجموع تقریباً 13 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک رایگان در این رابطه پرداخت شده است ، اظهار داشت: علاوه بر این ، تقریباً 49 میلیارد تومان تسهیلات به فرم های آسیب دیده پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه خسارات زیادی جبران شده و مزرعه در حال فعال سازی است ، افزود: “این مقدار کمک برای فرمهای آسیب دیده کافی نیست ، اما بودجه تأیید شده توسط کمیته دولت می تواند تا آنجا که ممکن است برای فرم استفاده شود.” ما پرورش دهندگان را قرار دادیم.

دبیرکل شیلات لرستان ، ادامه داد: اکثر شرکت های شیلات به تولید برگشته اند. اند، تعداد محدودی ، احتمالاً به این دلیل که هیچ تضمینی برای دریافت تسهیلات ندارید اند و به دلایل دیگری دیر دریافت تسهیلات شد. اند با توجه به برودت هوا ، مزارع آنها در پایان سال ساخته می شود و به چرخه های تولید باز می گردد.

دکمه بازگشت به بالا