عمومی

۶۶ پروژه در شهرستان گناوه افتتاح یا اجرا می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، غلامرضا مهرجو ، شامگاه سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران با گرامیداشت شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: با 174 میلیارد تومان شروع یا شروع به کار کنید.

فرماندار گناوه افزود: از مجموع این پروژه ها ، 57 پروژه با اعتبار 146 میلیارد تومان آماده بهره برداری است و 9 پروژه با 28 میلیارد تومان آغاز عملیات اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های اصلی هفته دولت امسال در شهر گناوه در بخش های شهری ، روستایی ، اقتصادی ، مخابرات و برق است. علاقه و علاقه استاندار به برنامه های هفتگی استان بوشهر و شهرستان گناوه و دولت در سال جاری برای اطمینان از توسعه پایدار و خدمات بی قید و شرط به مردم حاصل شد.

66 پروژه در شهر گناوه راه اندازی یا اجرا می شود.

“یکی از مهمترین پروژه های افتتاحیه هفته دولت شهر امسال ، پروژه پرورش آبزیان در قفس است که نقش مهمی در حفاظت از پناهگاه های دریایی و تأمین و تکمیل امنیت غذایی دارد.”

مهرجو افزود: “بخشی از پروژه هایی که برای هفته دولت آماده شده است ، ویدئو کنفرانس با استاندار بوشهر به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا خواهد بود.”

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه هفته دولت یادآور شهادت دو خادم وفادار مردم شهیدان رجایی و باهنر است ، افزود:

وی گفت: با وجود تحریم های ظالمانه ، اقدامات و فعالیتهای دولت برای بهبود شرایط اقتصادی ، رفاهی و رفاهی اجتماعی به منظور کاهش مشکلات در زمینه های مختلف ، بی شک ناشی از تلاشهای فراوان مردان و زنان ، پیر و جوان است. در دیگر نقاط کشور. “مسلمانان در حال خدمت هستند.

مهرجو به مقامات دولتی در شهر گناوه برای گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند گفت: از طرف خداوند متعال. “

66 پروژه در شهر گناوه راه اندازی یا اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، برنامه جشن هفته دولت امسال در گناوه با حضور بسیاری از مسئولان شهرستان گلزار مطهر شهدا آغاز شد و وفاداری خود را به شهدای والامقام این شهر تجدید کرد.

این برنامه صبح سه شنبه به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا محدود شد و مقامات با اهداء گل و قرائت الفتیجه با آرمان های والای شهید تجدید بیعت کردند.

دکمه بازگشت به بالا