سلامت و دانش

۶ شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونا

گزارشگر یک / بوشهر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: 262 بیمار در حال حاضر در بخش تاج در بیمارستان استان بوشهر بستری هستند.

سعید کشمیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: طی 24 ساعت گذشته 43 بیمار در بخش های جراحی یک بیمارستان در استان بوشهر بستری شده اند.

وی گفت که در حال حاضر 160 مورد مثبت در بیمارستان های محلی بستری هستند. وی افزود: خوشبختانه 52 بیمار کرونا که در 24 ساعت گذشته در استان بوشهر بستری شده اند ، در شرایط مطلوبی از بیمارستان مرخص شده اند که مطمئنا 35 نفر از آنها مثبت هستند.

رئیس دانشکده پزشکی بوشهر گفت: “متأسفانه سه شهروند عزیز ما روز دوشنبه درگذشتند و آزمایشات شرایین کرونا آنها امروز مثبت شد. آنها بین 37 تا 82 سال داشتند و بیماری های زمینه ای فشار خون ، قلب ، نارسایی کلیه و چاقی شدید داشتند.” “او گفت.

کشمیری افزود: در حال حاضر 42 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که از این تعداد 25 نفر با کمک دستگاه تنفس می کنند.

وی خاطرنشان کرد که شش شهر در استان بوشهر در حالت تاج قرمز قرار دارند. شهرهای بوشهر ، دشتستان ، گناوه ، دیلم ، تنگستان و عسلویه در وضعیت قرمز ویروس کرونا قرار دارند.

دبیر ستاد پیشگیری از تاجگذاری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: دو شهر دیر و کنگان نارنجی و دو شهر دشتی و جم در حالت زرد بیماری عروق کرونا قلب هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا