در صورت ادامه افزایش ابتلا به کرونا، تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد

استاندار تهران در خصوص احتمال تصمیم جدید در اجرای طرح حمل و نقل ، گفت: “اگر ویروس كرونا در تهران افزایش یابد ، تصمیم جدیدی گرفته می شود.”

به گزارش گزارشگر یک ، انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه شورای راهنمایی و رانندگی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جاده جان خود را از دست داد و در سال 1998 به 1244 نفر رسید و تصادفات کشنده در سراسر ایالت 6 درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: “در دو ماه اول سال 1999 ، میزان مرگ و میر در این منطقه نسبت به سال 1998 14٪ کاهش داشته است و تصادفات منجر به مصدومیت تهران 42٪ کاهش یافته است.”

وی ادامه داد: نقاط مهم حوادث تهران به ویژه در شهرها و جاده های راهنمایی و رانندگی مشخص شده است و با همکاری استاندار و دولت های محلی برای تصمیم گیری برای از بین بردن این نقاط ، آنها قادر به کاهش تعداد تلفات حوادث رانندگی در سال 1999 در مقایسه با سال 1998 هستند. ” هاجا همچنین نقاط تاریک پیدا کرده است که باید از شهرداری های این شهر جدا شوند. همچنین موارد دیگری نیز وجود دارد که باید برطرف شود ، از جمله ساخت وسایل نقلیه چهارراه ، استانداردهای موتور سیکلت و ترویج کلاه ایمنی برای موتورسواران.

در بخش دیگری از سخنان ، استاندار تهران به موضوع کمربندی جنوبی تهران اشاره کرد و افزود:

استاندار تهران در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم در مورد اجرای طرح حمل و نقل تهران را دارید ، گفت: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل باید توسط شهروندان در نظر گرفته شود. در حال حاضر بیش از 90٪ مسافران مترو از ماسک استفاده می کنند ، اما به دلیل تعداد زیاد مسافر در مترو و حمل و نقل عمومی ، امکان حفظ فاصله غیرممکن است. این ممکن است یکی از دلایلی باشد که دامنه های تهران در مورد ویروس تاج در حال افزایش است. بدون شک بهبود فاصله و مشاهدات در افرادی که در حال حاضر حدود 30 درصد هستند باید به بیش از 50 درصد افزایش یابد. اگر این روند در حال افزایش باشد ، تصمیمات جدیدی خواهیم گرفت.

وی در رابطه با از سرگیری سالن گفت: “تالار مطابق پروتکل بهداشتی در غذا خوردن اختلال ایجاد نمی کند ، اما هیچ شرایط لازم برای مراسم عروسی وجود ندارد.” شما نمی توانید فاصله اجتماعی را در این جوامع حفظ کنید.

محسنی بندپی در رابطه با محدودیت ها و احتمال بازگشت به کار تعطیل شغل ، گفت: “فکر نمی کنم این کار هنگام بازگشت به تعطیلات اتفاق بیفتد ، اما باید استفاده از ماسک را در بین شهروندان ارتقا دهم. بدون شک این بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا