اجتماع

طلیعه فجر نویددهنده حضور پرشکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است

در اوایل دهه پازر ، استاندار تهران با اشاره به انتخابات پیش رو ، بر اهمیت حضور مردم در صحنه برای نشان دادن دموکراسی اسلامی جهانی تأکید کرد.

به گزارش گزارشگر یک انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، با بزرگداشت آغاز دهمین سال از دهه فجر ، بر اهمیت انتخابات خرداد 1400 تأکید کرد. متن پیام به شرح زیر است:

“دشمنان دولت ایران سعی دارند مردم را فراموش کنند و انقلاب را فراموش کنند. اما دهه فجر مردم را به یاد انقلاب می اندازد. آنها سعی می کنند امام را فراموش کنند. اما دهه فجر از اراده و عظمت امام بزرگوار است. این تجسم است (رهبر ارشد)

زمان تجدید میثاق و وفاداری به آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا فرا رسیده است که با گوش دادن به قدم های بارمان در کوچه پس کوچه های کشور عزیزمان ایران ، تجدید میثاق و وفاداری می کنیم. با وجود همه سختی ها و فشارهای امسال ، از جمله شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، ترور یک فرمانده و دانشمند مغرور ، حداکثر فشار ، یک جنگ اقتصادی تمام عیار و تلاش های بی وقفه دشمنان برای ناامید کردن مردم ، ما در مرحله دوم انقلاب اسلامی. بار دیگر به جهانیان اثبات خواهد شد. درخت بزرگ انقلاب اسلامی هنوز قدرت و عظمت را به همراه دارد و هیچ چیز نمی تواند قامت این درخت محکم را خم کند.

بنابراین برنامه دهه فجر با هدف حفظ آگاهی از انقلاب و حفظ سلامت مردم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فعالیت های گسترده در فضای مجازی برای تبیین و ابلاغ اهداف انقلاب به نسل جوان برگزار می شود. . آن را به صورت دیگری سرو کنید.

طلوع سپیده دم وعده برگزاری 1400 انتخابات را با مشارکت جدی مردم با یاری خداوند علی رغم مشکلات در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مرحله دوم انقلاب برگزار می کند. ما کشور خود را به میدان مردم سالاری اسلامی تبدیل خواهیم کرد و بار دیگر به جهانیان و دشمنان نشان خواهیم داد.

من با گرامیداشت تعطیلات دهه فجر برای دولت اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب ، روز پیروزی دولت ایران در برابر استکبار را گرامی می دارم و آرزو می کنم ایران اسلامی همیشه در آنجا باشد ، و با آرمانهای ائمه و شهدا تجدید میثاق کند قله موفقیت و پیشرفت را فتح کنید. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا