فرهنگی

نگاهی به اِشکال‌های گفتاری و نوشتاری امروز

گزارشگر یک / کازبین دکترای زبانها و ادبیات فارسی ، دکتر هادی انصاری در مقاله ای به گزارشگر یک با عنوان “درست بنویس ، راست بخوان” نوشت و نوشت: اما این کافی نیست. حفظ زبان فارسی و حل مشکلات محدود به چند مقاله ، برنامه ، کتاب ، جزوه نیست و یادآوری های روزانه می تواند بدون تکرار مثر باشد.

برای این منظور ، ما تصمیم گرفتیم که زبان فارسی را حفظ کنیم و برخی از اشکال متداولی را که در گفتار و نوشتار مردم می بینیم یا می شنویم یادآوری و اصلاح کنیم تا بتوانیم کلمات ، اصطلاحات و عبارات را بخوانیم و بنویسیم. آن را بگیر

حرف (p)

پرتغال / پرتغال

نارنجی (q) نام یک میوه معروف است و پرتغال (q) نام یک کشور اروپای غربی است. توصیه می شود هر یک را با املای درست بنویسید.

پول کم / پول خورده

(خرد) یک صفت در زبان فارسی است. به معنی کوچک ، کوچک ، کوچک ، پاره ، کوچک و ارزان است. فعل ساده گذشته (خوردن) زمان گذشته ساختار سوم شخص مفرد یا مصدر (خوردن) است. میکرو به معنای کوچک و کوچک در کلماتی مانند اندام کوچک ، کوچک و تکه تکه استفاده می شود. پولهای کوچک نیز در این دسته قرار می گیرند. به عبارت دیگر ، به عنوان پول ارزان ، وقتی پول رایج شد ، به پولی که ارزش کمتری داشت ، پول کوچک (ارز کوچک) گفته می شد. گاهی اوقات (آنها پول می خورند) اشتباه می نویسند. غذا خوردن را می توان در کلماتی مانند خوردن و خوردن ، مبارزه ، خوردن و خوردن ، بازخورد و غیره مشاهده کرد. فعل (khord) مترادف صفت (khord) است ، اما در نوشتن نه. بنابراین باید املا را در نظر بگیرید.

بازی از قبل منشعب ، بازی قطع شده/بازی از پیش قطع شده

بسیاری از حروف فارسی دارای واج یکسان هستند. بسیاری از کلمات و ترکیبات یکسان نیز صامت هستند. یعنی برای صدا و تصویر ، آنها یا هماهنگ هستند یا دارای صدای یکسانی هستند اما تلفظ آنها متفاوت است. این واج همچنین باعث غلط املایی می شود. مانند همان ضرب المثل و حکمت: (قبل از غاز ، وابسته به بازی) ، اغلب هنگام نوشتن (پیش داوری) استفاده می شود.

اگر (پیش غاز) درست است. از ریشه عربی (غزو) ، اسم موضوع ، غازی ، علاوه بر معنای جنگجو ، به معنای یک رشته باز و هیجان انگیز است. (پیش قاضی ، بازی معلق) در مقابل یک بازیکن هیجان انگیز و باهوش که در رشته های مختلف هنری مهارت و تجربه دارد ، تعلیق به معنی کار بسیار ناچیز و بی معنی است. به عبارت دیگر ، در مقابل چنین استاد کاملی ، این آثار ناچیز و سبک هستند و هنر محسوب نمی شوند. اکثر مردم این ترکیب را مانند سایر موارد شنیده اند ، اما آن را ننوشته اند. به همین دلیل ، (قاضی) به صورت (Q) و (Z) نوشته شده است: (قاضی). املا باید درست باشد. البته ، گاهی اوقات نوشتن (و) را متوقف می کنند و س questionsالاتی مانند:

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا